آرشیو پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۲۵۳۰
اقتصاد
۵

گذر

زنگنه: به فهرست های کامل رای بدهیم

ایلنا: اگر بخواهیم کشوری به سمت توسعه برود و هر روز مجلس محل درگیری و دعوا و بدزبانی نباشد، باید پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم. بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، در پیامی مردم را به شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری دعوت کرد. متن این پیام که نسخه ای از آن در اختیار «ایلنا» قرار گرفته به شرح زیر است:

انتخابات امر فوق العاده مهمی برای کشور و تعیین سرنوشت ماست و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی در کشور است. از همه مردمی که واجد شرایط رای دادن هستند می خواهم در انتخابات شرکت کنند و اگر فقط یک ساعت وقت بگذارند، می توانند سرنوشت کشور خود را تعیین کنند. مردم نباید تصور کنند که رایشان تاثیر ندارد چراکه اگر بخواهیم کشوری به سمت توسعه برود و هر روز مجلس محل درگیری و دعوا و بدزبانی نباشد، باید پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم و به سمتی حرکت کنیم که امید در دل ها بیشتر شود.

مردم به فهرست های کامل رای بدهند و برگه‎های رای را ناقص نگذارند. مثلادر تهران به همه 30 نفر کاندیدای مجلس و 16 نفر کاندیدای خبرگان رای بدهند و در شهرهای دیگر نیز به تعدادی که نیاز است به صورت کامل رای بدهند چراکه این مسئله برای آینده، آرامش و توسعه کشور مهم است. برای اینکه ما بتوانیم پس از تحقق برجام به اهداف و خواسته مردم، جامه عمل بپوشانیم و در جهت ایجاد اشتغال جوانان، کار و تولید حرکت کرده و به عزت و سربلندی کشور دست یابیم باید در انتخابات شرکت کنیم. امیدوارم با حضور مردم برگی در تاریخ کشورمان به سمت سربلندی ورق بخورد.

دعوت فاضلی از خانواده اصناف برای شرکت در انتخابات

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران با ارسال پیامی از خانواده بزرگ اصناف کشور برای حضور حماسی در پای صندوق های رای دعوت کرد و گفت: انتخابات فرصتی مدنی و دموکراتیک است تا مردم بهترین مسیر را برای تحقق اهداف و خواسته های بحقشان عملی کنند.