آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۴۴۹۴
ایران
۱۱

5 استان گرفتار سیل و آب گرفتگی

در حالی که برف و باران از دوشنبه این هفته برخی نقاط کشور را فراگرفته و باعث انسداد برخی محورها، آب گرفتگی شماری از شهرها و روستاها و خسارت به محصولات کشاورزی شده، سخنگوی سازمان امداد و نجات، از بروز سیل و آب گرفتگی در پنج استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدمصطفی مرتضوی با اشاره به سیل و آب گرفتگی در پنج استان خراسان جنوبی، رضوی، اردبیل، قزوین و مازندران در 24 ساعت گذشته، گفت: طی 24 ساعت گذشته به 11 شهر و روستا امدادرسانی شده است. مرتضوی خاطرنشان کرد: امدادرسانی در بهنمیر استان مازندران ادامه دارد.همچنین رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، از بارش برف در ارتفاعات استان مازندران خبر داد و گفت: در حال حاضر، چهار محور مواصلاتی مسدود است.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: در ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان در استان مازندران و محور آباده- شیراز در استان فارس برف می بارد. وی افزود: در اکثر محورهای استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است. وی با اشاره به این که محورهای پونل به خلخال و شمشک به دیزین به علت نداشتن ایمنی کامل همچنان مسدود است، تصریح کرد: باند شمال آزادراه چالوس و مرزن آباد به علت ریزش کوه کماکان مسدود است.