آرشیو چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۴۵۰۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

مخاطب 73 درصدی شبکه 2

محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو به ایسنا گفت: سال ها این شبکه دچار بلاتعریفی، بحران هویت و کاستی مخاطب شده بود و سخت به حاشیه افتاده بود، اما طی سالی که گذشت با تدابیر مختلفی که در دستور کار قرار دارد این وضعیت در حال بهبود است.

آخرین آمارهای مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صداوسیما نشان می دهد در حال حاضر شبکه دو با 2/73 درصد مخاطب در سطح ملی و 4/76 درصد در تهران به بالاترین سطح مخاطب خود رسیده است و این رشد یکساله بسیار موفقی را گواهی می دهد.

راه اندازی «کمپین بهاری»

به گزارش روابط عمومی شبکه رادیویی تهران، این شبکه با تشکیل کمپین بهاری با برنامه «به همین راحتی» به استقبال بهار می رود. دراین کمپین بهاری گروه های دو نفره انتخاب می شوند تا در این مسابقه که شامل بخش حضور ذهن، فن بیان و همچنین تهران شناسی است، شرکت کنند.

ایرانی آنلاین در جشنواره ABU

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، 26 اثر از رادیو ایران در بخش های نمایش، تعاملی، مستند و... به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. برنامه «ایرانی آنلاین» به تهیه کنندگی حسین معصومی یکی از این برنامه هاست که ساختاری تعامل محور دارد. این برنامه با آن که از هر دری با مردم سخن می گوید، اما هدف اصلی اش را حفظ محیط زیست قرار داده است.