آرشیو چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۲۱۳۰۶
اخبار کشور
۱۰

سرلشکر فیروزآبادی: اصرار بر حذف بشار اسد خواست صهیونیست ها است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اصرار دولت عربستان و نمایندگان گروه های سوری وابسته برای حذف بشار اسد گفت: این دیکته و خواست صهیونیست ها است.

سردار سرلشکر «سید حسن فیروزآبادی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به مواضع دولت سعودی و نمایندگان گروه های معارض سوری وابسته به آل سعود در مذاکرات جاری و آینده سوریه اظهار کرد: انتخاب رهبر یک ملت و رئیس یک کشور با رای مردم آن کشور خواهد بود و اصرار سیاسی بر رد یا تعیین رهبر یا رئیس یک کشور، خواسته ای غیردموکراتیک و دشمنی با مردم سالاری است.

وی افزود: سعودی ها فکر می کنند هنوز در 15 سال قبل زندگی می کنند و خواستار اقدام قدرت های جهانی به روش روی کار آمدن آل سعود و حاکمیت آنان بر سرزمین های اسلامی است. سرلشکر فیروزآبادی با پوسیده خواندن این گونه افکار و مواضع خاطرنشان کرد: این فکر مرتجعانه رویایی از یک خواب غیرصادقانه بوده و هرگز تعبیر نخواهد شد. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، اصرار دولت عربستان و نمایندگان گروه های سوری وابسته برای حذف بشار اسد را به معنی گسترش تروریست های داعش و روی کار آمدن حکومت تکفیری در سوریه دانست و تاکید کرد: حذف بشار اسد دیکته و خواست صهیونیست ها است. به گزارش فارس، سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه فرهنگ امروز و مردم جهان فقط انتخاب مردم را مشروع می داند تصریح کرد: سازمان ملل و آقای رئیس نیز می دانند که حرف سعودی ها قول زور است لکن به دلایل سیاسی، حضور سعودی ها را تحمل می کنند ولی آزادگانی مانند روسیه و ایران و چند کشور عربی هستند که از مردم سوریه و نظر آنان حمایت می کنند.