آرشیو شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۴۵۰۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

سایه روشن

2 قدردانی از رسانه ملی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، نقش بی بدیل رسانه ملی را در ارتقای کمی و کیفی راهیان نور ستود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار سرتیپ بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی از دکتر محمد سرافراز، رئیس رسانه ملی برای بازتاب و انتشار دستاورد های راهیان نور، قدردانی کرد. همچنین رئیس بنیاد شهید کشور در نامه ای به رئیس سازمان صداوسیما از اقدامات رسانه ملی در روز بزرگداشت شهدا قدردانی کرد. حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی شهیدی در این نامه اقدامات رسانه ملی در ترویج و نهادینه کردن روز بزرگداشت شهدا را که جلوه ای از فرهنگ تحسین برانگیز بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز به عنوان اسطوره های همیشه ماندگار تاریخ کشور و تکریم جامعه شاهد و ایثارگر کشور است، شایسته تقدیر و تشکر دانست.

در «پایتخت5» حتما هستم

محمدرضا علیمردانی گفت: طبق صحبت هایی که با تنابنده و مقدم داشتم به من گفته اند به طور حتم در «پایتخت5» حضور خواهی داشت.

بازیگر سریال نوروزی «قرعه» به فارس گفت: در سریال قرعه نقش جهانگیر را بازی می کنم. جهانگیر در شرایط سختی قرار گرفته است که باید خانواده را از لحاظ مالی حمایت کند. شاید این فرد به دلیل شرایط به وجود آمده، متلک پران باشد، اما من در اجرا سعی کردم تا او را فردی تلخ بازی نکنم تا مخاطب از دیدنش غصه بخورد.

گوینده تمام شخصیت های انیمیشن «دیرین دیرین» با اشاره به ادامه تولید این انیمیشن گفت: همچنان مشغول ضبط «دیرین دیرین» هستیم که در ایام نوروز پخش خواهد شد که سوژه اصلی آن فرهنگی و اقتصادی است. همچنین به زودی تک تراکی را با خوانندگی خودم روانه بازار خواهم کرد.

انتصاب در رسانه ملی

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی، رئیس مرکز سرمایه انسانی این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی دکتر محمد سرافراز در حکمی، دکتر علی اصغر جعفری را به ریاست مرکز سرمایه انسانی منصوب کرد. رئیس رسانه ملی در این حکم، اموری چون «طراحی و اجرای نظام جامع مدیریت و توسعه سرمایه انسانی»، «ایجاد سامانه مدیریت انسانی» و «طراحی و تدوین نظام جامع آموزش سازمان و روزآمد کردن نظام آموزش» در رسانه ملی را به عهده دکتر جعفری گذاشته است. دکتر سرافراز همچنین در حکمی سیدمحسن حاجی باباییان امیری را به عنوان عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان صداوسیما منصوب کرد.