آرشیو شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۴۵۰۷
حوادث
۱۵

شهادت 5 مامور پلیس در یک روز

پنج مامور نیروی انتظامی در دوازدهمین روز سال 95 در جریان دو درگیری در کازرون، ایرانشهر و رودان به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام عبدالحسین لطفی، دادستان شهرستان کازرون در تشریح پرونده شهادت سه مامور پلیس در این شهر گفت: در یک حادثه که بعدازظهر 12 فروردین رخ داد، سه مامور نیروی انتظامی در یکی از کلانتری های کازرون به شهادت رسیدند و یکی از آنها نیز بشدت مجروح شد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان یک قاچاقچی سابقه دار را درحالی که مقادیری هروئین به همراه داشت، بازداشت کردند. این قاچاقچی مواد مخدر پس از انتقال به کلانتری در فرصتی که به دست آورد، اقدام به برداشتن اسلحه ماموران کرد و ماموران حاضر در کلانتری را به رگبار بست. وی اظهار کرد: در این ماجرا سه مامور نیروی انتظامی در همان کلانتری به شهادت رسیده و یکی از آنها نیز که بشدت مجروح شده به بیمارستان منتقل شده است.

حجت الاسلام لطفی با بیان این که این قاچاقچی مواد مخدر هم اکنون در بازداشت به سر می برد، افزود: این متهم یکی از قاچاقچیانی بوده که در محاکم قضایی نیز محکوم بوده است. در حال حاضر تحقیقات در ارتباط با این موضوع ادامه دارد.

گفتنی است، در جریان این تیراندازی، سروان یوسف فرهادی، ستوان یکم عباسی و ستوان سوم سلمان عایدی به شهادت رسیدند.

هلاکت قاتل آقا معلم

همچنین یک مامور نیروی انتظامی طی درگیری که برای دستگیری قاتل معلم ایرانشهری آغاز شده بود، پس از به هلاکت رساندن فرد شرور به شهادت رسید.

عصر روز پنجشنبه عملیاتی برای دستگیری باند سارقان، اشرار و قاتل معلم ایرانشهر با همکاری اداره جرایم جنایی ایرانشهر آغاز شد که پس از لحظاتی درگیری و تبادل آتش، یکی از ماموران به نام ستوان یکم تقی زاده شهید شد. در این درگیری مسلحانه یکی از اشرار معروف منطقه نیز که دارای پرونده سرقت مسلحانه، کشتار و راهزنی بود، به هلاکت رسید.

شلیک به مامور پلیس

استوار دوم امیر طاهری که چهارم فروردین امسال در شهرستان رودان هدف گلوله ساچمه ای فردی ناشناس قرار گرفته بود پس از هشت روز بستری بودن در بیمارستان شامگاه 12 فروردین به شهادت رسید.