آرشیو شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۴۵۱۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

راه اندازی VOD در حوزه شبکه نمایش خانگی با کمک صداوسیما

حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد: با کمک صداوسیما در حوزه شبکه نمایش خانگی VOD راه اندازی شد که امیدواریم با این کار محصولات ملی را به همه خانه ها ببریم تا مردم براحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

پخش سریال «در مسیر سرنوشت» از رادیو نمایش

از امروز ساعت 9 سریال رادیویی «در مسیر سرنوشت» به کارگردانی آشا محرابی به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش رادیویی را علی عباسی نوشته که یک داستان پلیسی هیجان انگیز را درباره خانواده ای ایرانی روایت می کند.

راه اندازی میز مطالعاتی اقتصادمقاومتی

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما، میز مطالعاتی اقتصادمقاومتی با حضور دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز یکشنبه 22 فروردین در محل این مرکز راه اندازی خواهد شد.

همچنین در این مراسم که معاونان و مدیران رسانه ملی حضور خواهند داشت، «زیر سایت اقتصادمقاومتی» رونمایی خواهد شد.

تصویربرداری «پادری» از سر گرفته شد

ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پادری» (دودکش 2) به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی بتازگی در تهران آغاز شد.

طلوع خورشید دانش در رادیو معارف

رادیو معارف با ویژه برنامه زنده «خورشید دانش» اول رجب سالروز میلاد پربرکت حضرت امام محمد باقر(ع) را جشن می گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان در ویژه برنامه «خورشید دانش» به تبیین نهضت و انقلاب فرهنگی و علمی امام محمد باقر(ع) می پردازد.

دیدار مدیران شبکه مستند با همسر شهید شهریاری

مدیران شبکه مستند سیما، در آستانه روز ملی فناوری هسته ای با خانواده شهید مجید شهریاری فیزیکدان و دانشمند هسته ای دیدار کردند.

امیر تاجیک، مدیر شبکه مستند سیما در این دیدار که پنجشنبه 19 فروردین ماه 95 در منزل شهید شهریاری برگزار شد، در سخنانی خطاب به همسر ایشان گفت: نقش زینب وار شما بعد از شهادت دکتر باعث شد بخشی از جامعه ما با فعالیت های دکتر شهریاری آشنا شوند. شاگردانی که شما تربیت کردید نیز ادامه دهنده راه همسرتان هستند. خوشحالیم که هم اکنون شما این مسیر را ادامه می دهید.