آرشیو دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۳۵۱۱
حادثه
۱۴
گزارش

متهمان با شکایت دختر نوجوان به دام افتادند

تکرار تعرض با تهیه فیلم سیاه

رکنا| دو پسر که دختری نوجوان را مورد تعرض قرار داده و از این اقدام خود فیلم گرفته بودند با شکایت دختر از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

چندی پیش دختری 14 ساله به کلانتری بروجن مراجعه کرد و به ماموران گفت: «چند وقت پیش با پسری 26 ساله به نام علی در فضای مجازی آشنا شدم. در ابتدا با هم چت می کردیم اما کم کم به او وابسته شدم تا آنجا که به دور از چشم خانواده در خانه اش همدیگر را ملاقات می کردیم. این دوستی مدتی ادامه داشت تا اینکه یک روز علی گفت دیگر نمی خواهد با من باشد. تعجب کرده بودم. نمی دانستم چه اتفاقی افتاده.

در همین فکر بودم که علی تماس گرفت و گفت برای آخرین بار به خانه اش بروم. من دعوتش را قبول کردم. می خواستم نظرش را درباره قطع دوستی مان عوض کنم اما وقتی به خانه اش رفتم، علی را همراه مردی دیگر دیدم.

آنجا متوجه نیت شوم شان شدم اما دیگر کاری از دستم بر نمی آمد. آنها مرا مورد تعرض قرار دادند و از این کار خود فیلم گرفتند و با تهدید به انتشار آن، اقدام شوم شان را تکرار کردند.»

با ثبت شکایت این دختر، تیمی از کارآگاهان به خانه علی مراجعه و او و همدستش را دستگیر کردند. آنها پس از اعتراف به جرم خود برای صدور حکم به دادگاه معرفی شدند.