آرشیو دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۲۶
صفحه اول
۱

دور دنیا

واکنش عربستانی ها به برکناری وزیر آب: سیفون هارا بکشید

در پاسخ به اعتراض مردم به گرانی آب و برق پادشاه عربستان وزیر آب و برق را کنار گذاشت. به گزارش العالم، این اقدام با واکنش های جالبی در شبکه های اجتماعی همراه شد.

کاربران نوشتند: الان دیگر می توانیم در آرامش دوش بگیریم. / برای جشن گرفتن این فرمان برکناری، همه بروند نزدیک ترین سیفون را بکشند. / ده بار سیفون را می کشم. / دیگر تمام شد، دوست من می توانی خودرویت را بشویی.

جوان ترین زندانی فلسطینی از زندان آزاد شد

به گزارش شبکه های مجازی، دیوا الواوی جوانترین زندانی فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شد. این دختر خانم هنگام دستگیری 12 سال داشت.

جرج کلونی مهمان ویژه راهپیمایی یادبود کشتار ارامنه

جرج کلونی، هنرپیشه نامدار هالیوود در تظاهرات یادبود کشتار ارامنه به دست عثمانی ها شرکت کرد. این تظاهرات در شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. / آرمن پرس

شنیدن اعتراف به گناه توسط پاپ در میدان پیتر

به گزارش اسکای نیوز، پاپ فرانسیس در یک برنامه از پیش اعلام نشده در میدان پیتر حاضر و موجب شگفتی نوجوانان 13 تا 16 ساله شد و به اعتراف به گناه آنها گوش سپرد.

مرکل پرداخت حق عضویت خود را فراموش کرد

به نوشته روزنامه «بیلد ام زونتاگ»، آنگلامرکل پرداخت حدود 9500 یورو حق عضویت خود به حزب اتحاد دموکرات مسیحی که ریاست آن را به عهده دارد، فراموش کرد.

اوباما و مرکل از سالن فولکس واگن بازدید نکردند

به گزارش خبرگزاری آلمان، رئیس جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان نمایشگاه صنعتی هانوفر آلمان را افتتاح کردند، اما از سالن فولکس بازدیدی نداشتند.

از سال گذشته روابط شرکت فولکس با آمریکا با بروز رسوایی دستکاری نرم افزارهای کنترل کننده آلاینده خودرو توسط این شرکت روبه تیرگی نهاد.

سفیدبختی سیاه جامگان

هفته بیست وهفتم رقابت های لیگ برتر با 3 دیدار دیروز به پایان رسید، نفت تهران در خانه در مقابل تیم بحران زده سپاهان با یک گل شکست خورد تا بخت خود را برای کسب سهمیه آسیایی از دست بدهد.

ذوب آهن و صبای قم در فولادشهر اصفهان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در مشهد هم سیاه جامگان بازی یک بر صفر باخته مقابل تراکتورسازی تبریز را در دقایق پایانی با نتیجه 2 بر یک به سود خود خاتمه داد تا امیدهای خود را برای بقا در لیگ برتر زنده کند و شانس تراکتورسازی برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی را از بین ببرد.