آرشیو دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۲۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

«دختران آفتاب» روی آنتن رادیو نمایش

علاقه مندان به سریال های رادیویی می توانند هر روز ساعت 13 و 30 دقیقه شنونده سریال رادیویی «دختران آفتاب» از شبکه رادیویی نمایش باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش به کارگردانی ندا هنگامی تولید شده است.

تشکیل کارگروه طرح شبهات دینی در رسانه ملی

نشست هم اندیشی شورای معارف با حضور برخی از استادان فرهیخته حوزه تاریخ، علوم و تفسیر قرآن کریم و اصحاب رسانه در رادیو معارف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضایی اصفهانی رئیس مدرسه عالی قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه نیز با اشاره به شیوع و فراگیر شدن شبهات قرآنی گفت: الان وقت آن رسیده که رسانه دینی رادیو معارف به عنوان یک رسانه تخصصی دینی عهده دار تاسیس کارگروه رسانه ای پاسخ به شبهات دینی باشد.

«فیتیله ای ها» سریال شبانه می سازند

محمد مسلمی از ساخت یک سریال شبانه در شبکه یک خبر داد و اعلام کرد که این سریال با عنوان «کام و خال» مثل کمدی های لورل و هاردی دیالوگ محور نیست و کاری متفاوت خواهد بود.

وی در گفت وگو با مهر عنوان کرد: این سریال ویژگی هایی دارد که می توان گفت تاکنون کاری با این فرم در میان مجموعه های تلویزیونی ساخته نشده است.

«معمای شاه» شایسته قدردانی است

رئیس حوزه های علمیه بابل رویکرد صداوسیما را در ساخت سریال هایی همچون «معمای شاه» شایسته قدردانی دانست.

به گزارش فارس، حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی پوراکبر درباره مجموعه تاریخی در حال پخش شبکه یک سیما گفت: از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همیشه جای مجموعه ای تلویزیونی که عملکرد دستگاه منحوس پهلوی را به طور واضح به نقد بکشد، خالی بوده است. سریال «معمای شاه» که از چندی پیش از شبکه یک سیما پخش می شود، چنین رویکردی دارد.

تئاتر اجتماعی در «سفید» بررسی می شود

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، برنامه «سفید» سه شنبه هفتم اردیبهشت موضوع کمیک استریپ یا داستان مصور و همچنین تئاتر اجتماعی و ویژگی های آن را بررسی می کند.

همچنین حسن نوزادیان به عنوان چهره شاخص ایران در این رشته امشب مهمان امیرمحمد دهستانی در برنامه سفید است. همچنین این برنامه در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب ویژه برنامه خواهد داشت.

انتصاب مدیرکل طرح و برنامه سیما

علی اصغر پورمحمدی، معاون سیما در حکمی محمدمهدی قاسمی را به سمت مدیرکل طرح و برنامه سیما منصوب کرد.