آرشیو دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۲۶
جامعه
۱۳

پلیس به کمپین # بین_خطوط می رانم پیوست

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از پیوستن پلیس به کمپین # بین _ خطوط خبر داد و گفت: خودروهای پلیس راهور، این برچسب را نصب خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، سردار سید تیمور حسینی گفت: بهترین شیوه در ارتقای فرهنگ رانندگی استفاده از ظرفیت مردمی و آموزش مردم به مردم است و به نظر می رسد کمپین بین خطوط نیز همین رویه را در پیش گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ما انتظار داریم رانندگان بین خطوط رانندگی کنند و البته این موضوع نیازمند این است که هر از گاهی به مردم یادآوری شود و اتفاقا بهترین شیوه نیز توصیه رانندگی بین خطوط از سوی مردم به خود مردم است.

حسینی از پیوستن پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به کمپین خط خبر داد و گفت: برچسب هایی را که شعار من # بین _خطوط می رانم روی آن چاپ شده، به خودروهای پلیس نیز نصب خواهیم کرد؛ چرا که خودروهای پلیس نیز همواره بین خطوط رانندگی می کنند اما نباید برای استفاده از این برچسب زور و تحکم وجود داشته باشد.

حسینی با بیان این که حرکت نکردن بین خطوط 40 هزار تومان جریمه دارد، گفت: دوربین های ثبت تخلف عدم حرکت بین خطوط نیز در بزرگراه های پایتخت فعال بوده و متخلفان را جریمه خواهند کرد.