آرشیو چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۲۸
جامعه
۱۳
حق با شماست

هم قدردانی هم پاسخ

میلاد بیدار، از تهران: دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری از دانشگاه تهران هستم. طرحی پژوهشی با صرفه جویی اقتصادی و میلیاردها دلار سود ارزی در کشور دارم، اما هیچ یک از مسئولان حاضر نیستند حتی برای دانستن جزئیات این طرح وقتی به من بدهند. از وزیر محترم صنعت و معدن یا وزیر اقتصاد می خواهم اگر این ستون را می بینند کمکم کنند.

جمعی از دامداران: گزارش تب برفکی دیروز بسیار بجا و شایسته بود. از این که روزنامه جام جم به چنین مسائلی می پردازد سپاسگزاریم و امیدواریم پرداختن به این موضوع برای آخرین بار نباشد و باز هم در آینده درباره آن نوشته شود.

متاسفانه همان طور که گزارشگر نوشته بود واکسن خارجی بیماری گران بود و تهیه این دارو برای ما مقدور نبود که به نظر می رسد همین موضوع در شیوع بیماری نقش داشت؛ زیرا واکسن رایگان هم نایاب شده بود. لطفا موضوع لزوم بیمه دام های پرواری را نیز مورد عنایت قرار بدهید؛ زیرا این دام ها تحت پوشش بیمه نیستند.

تلفن شهروندی از تهران: در ده ونک باغی وجود داشت که شهرداری بعد از تملک، آن را به منطقه ای زیبا و گردشگری تبدیل کرد، ولی نبود پارکینگ در این مکان، حجم ترافیک سنگین و مشکل پارک کردن را برای ساکنان به وجود آورده است، از شهرداری می خواهیم برای این مشکل راه حلی پیدا کند.

امیدی: چرا همیشه شعار هایی مانند ترک سیگار یا دقت درباره مصرف موادغذایی مضر مانند نوشابه به گوش می رسد ولی هیچ اقدام عملی انجام نمی شود؟

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در 27 اسفند 1394 با عنوان «درخواست افزایش فعالیت باجه های فروش بلیت اعتباری» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با ارسال نمابری عنوان کردند:

زمان فعالیت باجه های فروش بلیت اعتباری در ایستگاه شهرک شریعتی در خط 3 در حال حاضر 9ساعت در روز است و در آینده با توجه به تردد و حجم مسافر و تردد قطار در این ایستگاه، ساعت کاری افزایش خواهد یافت. کمیته ای در شرکت پیمانکاری مجری بلیت های اعتباری، با توجه به موارد یادشده، ساعات فعالیت فروش بلیت در ایستگاه ها را مشخص می کند. گفتنی است که این مورد مربوط به بلیت های اعتباری است و فروش بلیت یک سفره و دوسفره، توسط پرسنل شرکت بهره برداری در همه ساعات فعالیت مترو، در ایستگاه های مترو به فروش می رسد.