آرشیو شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۵۷۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•نواقص پارک باغ اناری را رفع کنند: جمعه سوم اردیبهشت به اتفاق خانواده به پارک باغ اناری واقع در خیابان پاسدار گمنام (منطقه 14) رفتیم. متاسفانه آب سرویس بهداشتی این پارک قطع و وصل می شد و سپس به کلی قطع شد. یکی از آلاچیق ها هم که به نمازخانه اختصاص داشت، فاقد لامپ و روشنایی بود. لطفا این پیام را چاپ کنید، بلکه مسئولان شهرداری منطقه 14 نسبت به رفع نواقص پارک یادشده اقدام کنند.

علی از تهران

•ترافیک و اتلاف وقت شهروندان: بزرگراه شهید حقانی شرق به غرب بیشتر مواقع ترافیک سنگینی دارد؛ به عنوان نمونه از مقابل خیابان نفت جنوبی تا خروجی بزرگراه مدرس که یک کیلومتر هم نیست، رانندگان بین 30 تا 45 دقیقه در ترافیک آزاردهنده معطل می شوند. آزاردهنده تر اینکه ماموران مستقر در خروجی بزرگراه مدرس توجهی به ترافیک سنگین بزرگراه حقانی ندارند و راه خروجی بزرگراه مدرس را برای رانندگانی که قصد ادامه مسیر از این بزرگراه دارند، می بندند. امیدواریم مسئولان سازمان ترافیک و راهنمایی و رانندگی منطقه سه برای رفع مشکلات ایجادشده، چاره ای اساسی بیندیشند.

یک مخاطب از تهران

•تاثیر یک پیام: پیامی در پنجم اردیبهشت در ستون الوشرق آن روزنامه با عنوان «چو استاده ای، دست افتاده گیر» چاپ شد که بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. ای کاش چاپ چنین پیام هایی مسئولان را هم تحت تاثیر قرار دهد و برای رفع مشکلات مردم چاره ای اساسی بیندیشند.

عاطفه کاوه

•خدمات رسانی نصفه ونیمه! مسافران گرامی! قطار در ایستگاه فلان توقف نخواهد داشت! حتما این جملات را هنگام سفر با مترو بارهاوبارها شنیده اید؟ متوجه نشدیم هدف مسئولان مترو خدمات رسانی به مسافران است یا قصد دارند مسافران را هنوز به مقصد نرسانده، پیاده کنند و آنها را با قطارهای بعدی به مقصد برسانند؛ که این خدمات رسانی نصفه ونیمه جز دردسر و اتلاف وقت برای مسافران چیز دیگری نیست! نمونه آن صبح روز یکشنبه پنجم اردیبهشت قبل از ساعت هفت اتفاق افتاد. قطار قبل از اینکه به ایستگاه شهید حقانی برسد، راهبر اعلام کرد: مسافران گرامی! قطار در ایستگاه میرداماد توقف نخواهد داشت. یکی از مسافران به سخره گفت: چه خوب، لااقل یک ایستگاه از ترمزهای شدید راهبر که مسافران را کله پا می کند، در امانیم!

عرفان از تهران