آرشیو شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۳۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

«بازار عاشقان» در تلویزیون نقد می شود

برنامه «نقد تئاتر» امشب به نقد و بررسی نمایش «بازار عاشقان» به کارگردانی هادی مرزبان می پردازد.

به گزارش ایسنا، این برنامه به تهیه کنندگی مجید گیاهچی و اجرای عطاءالله کوپال، از مجموعه برنامه های نقد چهار است که ساعت 21 روزهای شنبه از شبکه چهار پخش می شود.

«برادر» به کاروانسرای خانات رسید

سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار این هفته در کاروانسرای خانات تصویربرداری می شود.

به گزارش مهر، این کاروانسرا در محله مولوی واقع شده و شخصیت بهرام کلایی با بازی کاظم بلوچی در این کاروانسرا مقابل دوربین رفته است.

«ویلا» تابستان آغاز می شود

مهران مهام، تهیه کننده سریال «ویلا» به فارس گفت: فیلمنامه این سریال در مرحله بازنویسی قرار دارد و بعد از اتمام نگارش قسمت های ابتدایی، متن را به مرکز امور نمایشی سیما ارائه و در صورت تائید تابستان امسال تولید را آغاز می کنیم.

رفاقت نوذری از صمیم قلب بود

منوچهر والی زاده، دوبلور و گوینده رادیو به مناسبت سالروز تولد هنرمند فقید منوچهر نوذری به باشگاه خبرنگاران گفت: با مرحوم نوذری 40 سال دوستی و رفاقت داشتم. وی علاوه بر دوست، استاد من هم بود.

«درمان برای رسیدن به رستگاری» از رادیو نمایش

از امروز 11 اردیبهشت، شنونده نمایش رادیویی «درمان برای رسیدن به رستگاری» از رادیو نمایش باشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش رادیویی را زینب آرمند نوشته و داستان پدر و دختری را روایت می کند که برای یک زندگی آرام و بی دغدغه به روستایی می روند و...

در این نمایش هنرمندانی چون: احمد گنجی، عبدالعلی کمالی، نوشین حسن زاده، شیما جان قربان، محمدرضا قلمبر، محسن بهرامی، سینا نیکوکار و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش به کارگردانی: ایوب آقاخانی، تهیه کنندگی: شهناز دهکردی، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکت: رضا طاهری و افکت: نازنین حسن پور از روز شنبه ساعت 11 و 15 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.