آرشیو شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۳۰
ورزش
۱۴

آزمون: تا جام جهانی در روستوف می مانم

لژیونر فوتبال کشورمان دوست دارد تا جام جهانی 2018 در باشگاه روسی روستوف توپ بزند. او امیدوار است تیم ملی به جام جهانی روسیه صعود کرده و در این ورزشگاه به میدان برود.

سردار آزمون ستاره جوان تیم ملی ایران و باشگاه روستوف روسیه درباره نقش خود در تیم ملی ایران به یک پایگاه خبری روس گفت: وظیفه من در تیم ملی ایران، گل زدن و حرکت تیم رو به جلو است. اخیرا قرعه کشی انتخابی جام جهانی برگزار شد و تیم ملی ایران با تیم های قدرتمندی همگروه شده است. با این حال تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در جام جهانی حاضر باشم.

ورزشگاه روستوف جایی که سردار آزمون و سعید عزت اللهی در آن بازی می کنند، یکی از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2018 است.سردار در این باره گفت: خیلی دوست دارم در جام جهانی 2018 روسیه هم در همین ورزشگاه بازی کنم و برای تیم ملی ایران گل بزنم. اما اول باید صعود کنیم و بعد ببینیم این ورزشگاه میزبان بازی های ما خواهد بود یا خیر.

او درباره پیشنهادات خود در ابتدای فصل و ماندنش در این تیم تصریح کرد: از شرایط خود در روستوف رضایت دارم و دوست دارم تا زمان جام جهانی روسیه در این تیم بمانم. علاوه بر آن روستوف این فصل تیم قدرتمندی بست و در صدر جدول لیگ روسیه قرار داریم.

سردار درباره ورزش مورد علاقه خود غیر از فوتبال هم افزود: من حتی به تیم ملی والیبال ایران نیز دعوت شدم و والیبال را جدی دنبال می کردم اما سرانجام تصمیم گرفتم فوتبال را انتخاب کنم.

سردار آزمون درباره مقایسه خود با لیونل مسی که در ایران لقب او شده است، اضافه کرد: نمی دانم این لقب از کجا برای من آمد. من کجا مسی کجا؟ دوست ندارم با او مقایسه شوم.