آرشیو یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۳۵۱۶
حادثه
۱۴
شناسایی

جیب بری در بی آر تی

سارقی که کیف یکی از مسافران بی آرتی را ربوده بود و با موجودی کارت عابربانک داخل آن اقدام به خرید سکه کرده بود در دستور شناسایی پلیس قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهارات تکمیلی به کارآگاهان گفت: «صبح روز 16 بهمن ماه موقع مراجعت به محل کارم سوار اتوبوس های BRT به سمت سه راه آذری شدم. آن زمان متوجه سرقت کیف جیبی ام نشدم تا اینکه هنگام خرید برای منزل متوجه مفقود شدن کیف خود شدم. اول تصور می کردم کیفم را در محل کار خود جا گذاشتم اما در ساعت 18:30 و با آمدن پیامک برداشت پول از حسابم متوجه شدم که کیف جیبی ام سرقت شده و فرد یا افرادی با استفاده از رمز کارت که روی آن نوشته شده اقدام به برداشت تمام پول داخل حسابم که یک میلیون و چهارصد هزارتومان بود کردند»

تراکنش مالی حساب به وسیله پلیس انجام شد و کارآگاهان مغازه طلافروشی ای را در خیابان امین الملک پیدا کردند که در آن جوانی با کارت مالباخته اقدام به خرید سکه طلاکرده بود.

این فرد عیسی نام داشت و به کارآگاهان گفت: من پیک موتوری هستم و در تاریخ 16 بهمن ماه جوانی گفت برای خرید مهریه همسرم باید به طلافروشی بروم. من هم او را برای خرید به مغازه طلافروشی یکی از آشنایانم بردم و فرد سارق رانمی شناسم.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده با اعلام این خبر گفت: «تصاویر بدون پوشش متهم برای شناسایی او منتشر شده است. از شهروندان محترم که موفق به شناسایی صاحب تصویر شده و اطلاعی در خصوص هویت یا مخفیگاه و محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21865967 در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.»