آرشیو یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۳۵۱۶
ورزش
۱۵
توپ وتور

سه داور برای قضاوت این رقابت ها به تهران می آیند

داورزنی: باید در لیگ جهانی میزبان بهتری باشیم

مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره لیگ جهانی با حضور 12 تیم در سطح یک از 27 خرداد تا 13 تیرماه برگزار می شود. مرحله مقدماتی لیگ جهانی 2016 در سه هفته پیگیری می شود و تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم در سالن 12 هزار نفری آزادی میزبان گروه سوم است. در این هفته تیم های آرژانتین، ایتالیا و صربستان به تهران می آیند. نخستین جلسه هماهنگی کمیته برگزاری مسابقه های لیگ جهانی در تهران با حضور روسای کمیته و بخش های مختلف فدراسیون والیبال در دفتر رییس فدراسیون والیبال و به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد. رییس فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست با یادآوری اینکه والیبال ایران برای چهارمین سال متوالی حضور در لیگ جهانی را تجربه می کند و سه دوره میزبانی نیز تاکنون داشته ایم، گفت: امسال رقابت ها به صورت فشرده برگزار می شود و میزبانی نیز در این شرایط دشوارتر می شود. باید در چهارمین میزبانی خود همانند سال های گذشته به شایستگی مسابقه ها را برگزار کنیم.

داورزنی تاکید کرد: فشردگی مسابقه ها نباید هماهنگی عوامل اجرایی را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین برنامه های خود را باید به گونه ای تدوین کنید که امکان اجرای آن در کمترین زمان ممکن وجود داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه مسابقه های امسال لیگ جهانی همزمان با ماه مبارک رمضان در تهران برگزار می شود، گفت: هر روز دو مسابقه برگزار می شود که یک دیدار قبل از افطار است و تیم ملی والیبال ایران بعد از افطار به مصاف حریفان می رود.

رییس فدراسیون والیبال گفت: سه داور بین المللی برای قضاوت این رقابت ها به تهران می آیند (داور اول، دوم و ویدیو چک) و ابراهیم فیروزی نیز داور بین المللی کشورمان به عنوان داور چهارم (ذخیره) این رقابت ها خواهد بود. سپس روسای کمیته مختلف ستاد لیگ جهانی پیشنهادات و نظرات خود را برای هر چه برگزاری بهتر این مسابقه ها به همراه برنامه های خود ارایه کردند.