آرشیو یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۳۱
حوادث
۱۵

نجات مرد همسرکش از چوبه دار

مرد جوان که همسر صیغه ای خود را در ملارد به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم از مرگ نجات یافت.

به گزارش جام جم، در این پرونده مهرداد متهم است 13 خرداد سال 92 همسر خود را در ملارد ابتدا با ضربه چاقو مجروح و سپس با دست خفه کرده است. مهرداد پس از قتل دستگیر شد و در بازجویی ها گفت: چند روز قبل با دختری ازدواج کردم. مقتول هم پیش از این همسر صیغه ای من بود. او تهدید کرد اگر به او 90 میلیون تومان ندهم، ماجرای عقد موقت را به همسرم می گوید. روز حادثه با هم درگیر شدیم و او را کشتم.

با تکمیل تحقیقات، مهرداد در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد. در ادامه اولیای دم مقتول با مراجعه به دادسرا قاتل را بخشیدند.

صبح دیروز متهم به قتل از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی زالی پای میز محاکمه قرار گرفت. مهرداد در دفاع از خود گفت: من برای مقتول خانه گرفته بودم، اما او همچنان قصد داشت از من پول بگیرد. چند روز قبل از قتل هم از من 90 میلیون تومان پول خواست. روز قتل با او تماس گرفتم و گفتم به خانه ات می آیم تا با هم صحبت کنیم. او ادعا کرد خانه شان شلوغ است و سرانجام به خانه خواهرم رفتیم. در آنجا با هم درگیر شدیم و او اول چاقو کشید. من هم با چاقو ابتدا ضربه ای به صورتش زده و بعد خفه اش کردم.

پس از آخرین دفاعیات قاتل، قضات او را به تحمل حبس محکوم کردند.