آرشیو دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۸۶۵۱
ورزش
۱۱

گوناگون

تبریک به فاتحان جام جهانی

رئیس جمهوری قهرمانی تیم ملی مردان کشورمان در مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان در چین را تبریک گفت. تیم تیراندازی کامپوند روزگذشته با نتیجه بسیار نزدیک توانست تیم آمریکا را شکست داده و به مدال طلاو عنوان قهرمانی دست یابد.

حسینی وگرایی طلاکسب کردند

درروز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام واختانگادزه که درگرجستان در حال برگزاری است، دو نماینده کشورمان به نام های محمد رضا گرایی و امیرحسین حسینی با پیروزی بر تمامی حریفان خود به مدال طلارسیدند.

بنا وسوریان درراه استانبول

محمد بنا و حمید سوریان برای حضور درآخرین مرحله رقابتهای گزینشی المپیک، فردا راهی استانبول خواهند شد.تیم ملی کشتی فرنگی ایران تاکنون از مجموع 6 سهمیه، پنج سهمیه حضور درالمپیک را کسب کرده است و حمید سوریان درآخرین مرحله رقابتهای گزینشی المپیک در ترکیه باید برای کسب تنها سهمیه باقیمانده به میدان برود.

سربازان دیگربه تراکتور نمی روند

تیم فوتبال تراکتورسازی که چند سالی است زیر نظر یک نهاد نظامی اداره می شود با نامه ای که از مراجع بالاتر دریافت کرده، درپایان لیگ پانزدهم واگذار خواهد شد و دیگر نمی تواند سرباز بگیرد!

گسترش و پرسپولیس در یادگار

مسابقه دو تیم گسترش فولاد و پرسپولیس درهفته بیست و نهم لیگ برتر طبق برنامه اعلام شده در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزارمی شود.

شرایط قهرمانی درلیگ برتر

بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برای تعیین قهرمان لیگ برتر ابتدا امتیاز بیشتر، سپس تفاضل گل و گل زده بیشتر ودرنهایت بازی رودرو مورد نظر است.

رفیعی همبازی پولادی می شود

سروش رفیعی هافبک تیم تراکتورسازی درآستانه پیوستن به تیم الشحانیه قطرقراردارد.الشحانیه به تازگی ازلیگ دسته دوم به لیگ ستارگان صعود کرده است و مهرداد پولادی دیگر بازیکن ایرانی در این تیم عضویت دارد.

هشدار به گلزن کهکشا نی ها

کامپوس پزشک تیم ملی فوتبال پرتغال هشدار داد، رونالدو درصورتی که با مصدومیت دردیدار چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به میدان برود، رقابتهای قهرمانی اروپا را از دست خواهد داد.رونالدو این هشداررا دریافت کرده است که در صورتی که دردوربرگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی با وجود مصدومیت به میدان برود، در معرض خطر بروز آسیب جدی قرارمی گیرد.