آرشیو سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۲۰۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

ایجاد امنیت درخطوط اتوبوس شهری: آقای رضا کربلایی هادی درتماس با روزنامه چنین بیان کردند چند سال است از خط اتوبوس بی آرتی به خاوران استفاده می کنم. دزدهای این خط بسیار زیاد هستند و حتی اینجانب چند نفر از اینها را به چهره می شناسم. از نیروی انتظامی و کلانتری مولوی و رازی درخواست می کنیم که برای جمع آوری دزدان این خط اقدام کنند. امنیت روانی برای مسافران وجود ندارد و کمترین و مهم ترین مطالبه مسافران امنیت روانی در سفرهای درون شهری است.

خداقوت به محیط بانان: آقای نوروزی در تماس با ستون سلام ایران عنوان کردند چندی پیش سفری به استان کردستان داشتم. نتیجه کار دشوار حفاظت از محیط زیست را عینا در این منطقه دیدم. به طوری که کبک وحشی به خاطر جلوگیری از شکار و زنده گیری احساس امنیت کرده در نزدیکی انسان بدون ترس تردد می کردند. به مردم فهیم و محیط بانان آن منطقه خداقوت می گویم.

فرصت های پسابرجام: آقای صابر نیز عنوان کردند پیشنهاد اینجانب به مسئولان صنعتی کشور این است که خودروهای شناسنامه داری به کشور وارد کنند و قطعات آن تحت لیسانس در ایران تولید شود که استانداردهای جهانی داشته باشند که امکان صادر به کشورهای همسایه نیز فراهم باشد و از پتانسیل نیروی تحصیلکرده استفاده شود. این موضوع باعث ایجاد اشتغال در کشور نیز خواهد شد.

تلفن های کارتی: آقای بلغار گفتند برقراری تلفن های همگانی کارتی در جای جای نقاط کشور یک نیاز عمومی است. از مسئولان محترم شرکت مخابرات خواهشمندیم با سرکشی مرتب به این وسایل ارتباطی در صورت نیاز به تعمیر نسبت به رفع خرابی آنها اقدام کنند.