آرشیو سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۳۴
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

کنایه «حسین علیزاده» به رسانه های مدعی اصلاحات: مطالب نشریاتی که منتظر حل مشکلات از خارج هستند، شرم آور است!

یک هنرمند موسیقی گفت: دیدن برخی مطالب در نشریات، موجب شرم انسان می شود؛ چرا باید منتظر باشیم کسی از خارج برای حل مشکلات ما بیاید؟

حسین علیزاده، در مراسم بزرگداشت وی که در دانشکده فرهنگ و هنر دانشگاه علمی و کاربردی کرمانشاه برگزار شد، متکی بودن به بیگانگان را مورد انتقاد قرار داد. وی تصریح کرد: هنرمندان ما ارزش بالاتری دارند که به آنها بگوییم «سرباز فرانسوی آواز ایران»؛ ما نباید عناوین خود را با افتخارات غیرخودی بزرگ کنیم.به گزارش فارس،علیزاده در این مراسم، مردمی بودن را پشتوانه یک هنرمند برشمرد و اظهار کرد: عنوان هنرمند را مردم به یک فرد اطلاق می کنند و بدین ترتیب هنرمند متعلق به مردم است و باید با عشق و علاقه به مردم به فعالیت هنری بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه همیشه به ایرانی بودن خویش افتخار می کند، خاطرنشان کرد: دیدن برخی مطالب در نشریات، موجب شرم انسان می شود، چرا باید ما منتظر باشیم کسی از خارج برای حل مشکلات ما بیاید و این در حالی است که در کشورمان چیزی از بقیه دنیا کم نداریم و باید یاد بگیریم مشکلاتمان را خودمان حل کنیم.

وی، مقاومت مردم در دوران دفاع مقدس را نشان دهنده عشق به وطن عنوان کرد که توسط همه ملت ایران با داشتن اقوام و مذاهب مختلف انجام گرفت. علیزاده، اطلاق لقب شوالیه آواز ایران به شهرام ناظری را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد: هنرمندان ما از ارزش بالاتری برخوردارند که بگوییم سرباز فرانسوی آواز ایران؛ از شهرام ناظری درخواست می کنم از بیان عنوان شوالیه خطاب به وی در رسانه ها جلوگیری کند.