آرشیو سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۲۰۴
صفحه آخر
۲۴

سه شنبه بازار فرهنگ

نکوداشت «محمدرضا اصلانی» در خانه اندیشمندان علوم انسانی

نکوداشت محمد رضا اصلانی مستندساز، همراه با نمایش فیلم تهران هنر مفهومی، 14 اردیبهشت ماه ساعت 16 تا 20، در خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات اللهی(ویلا)، نبش ورشو، در تالار فردوسی برگزار می شود. در این مراسم ناصر فکوهی، حسین شیخ زین الدین و سودابه باباگپ سخنرانی می کنند.

نشست تخصصی «جامعه شناسی جنسیت»

نشست تخصصی «جامعه شناسی جنسیت» با موضوع بازنمایی زنان در سینما سه شنبه 14 اردیبهشت ساعت 12:30 در سالن ارشاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود که در آن، پروفسور اریک مسه استاد دانشگاه بوردو فرانسه سخنرانی می کند.

برگزاری سلسله نشست های «تجربه دینی»

سلسله نشست های تجربه دینی با سخنرانی قاسم پورحسن، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، هر هفته سه شنبه از ساعت 16:30 تا 18 در سالن اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.

ششمین نشست «سه سرزمین، یک زبان»

ششمین نشست ویژه «ادبیات امروز آلمانی زبان» با عنوان «سه سرزمین، یک زبان» امروز سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ساعت 16:30 در مرکز فرهنگی شهر کتاب با حضور آنا بار از اتریش، اوولالنتسه از آلمان و پتر اشتام از سوئیس در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود. این نشست از سال 1390 و به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تشکیل می شود و در آن درباره موقعیت و سبک ادبیات معاصر آلمانی زبان بحث و گفت وگو می شود و نویسندگان میهمان بخش هایی از داستان های خویش را می خوانند.