آرشیو سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۳۳
ورزش
۱۴

اخبار در گوشی

شنیده می شود پوریا پورسرخ که با علی کریمی و البته پرسپولیسی ها ارتباط نزدیکی دارد، بتازگی به علی منصوریان زنگ زده و گفته بابت شکست پرسپولیس ممنون دار اوست! به این ترتیب معلوم شد پورسرخ هم یک استقلالی دوآتشه است.

شنیده می شود فرهاد مجیدی، چهره محبوب استقلالی ها قصد دارد پیش از بازی با تراکتورسازی، به اردوی استقلالی ها برود و بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را سورپرایز کند.

شنیده می شود یکی از شرط های عبدالله ویسی برای حضور در سپاهان این است که محرم نویدکیا قدرتی در تیم نداشته باشد. او گفته به سبک بازی محرم علاقه دارد، اما فقط در زمین، نه خارج از زمین!

شنیده می شود اظهارات اخیر بعضی استقلالی ها درباره هجمه هایی که از سوی پرسپولیسی ها به آنها وارد شده، باعث شده این باشگاه به فکر انتشار یک بیانیه تند علیه پرسپولیسی ها باشد. شاید این بیانیه در یکی دو روز آینده منتشر شود.

شنیده می شود اختلاف شدیدی میان عنایت، رئیس دپارتمان داوری و فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران وجود دارد. بعد از بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر، این اختلاف ها خیلی علنی تر شد. وقتی عنایت گفت عملکرد داوران ما خوب بوده و اصفهانیان با تکذیب حرف های او حتی از باشگاه سایپا و پرسپولیس عذرخواهی کرد!