آرشیو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۳۵۱۹
سیاست
۲
رهبری

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به کنگره بزرگداشت هشت هزار شهید استان گیلان: بزرگداشت آن فداکاران رشید، بزرگداشت رادمردی و ایمان صادقانه است

صبح دیروز پیام حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تجلیل از نقش آفرینی و فداکاری شهدا و رزمندگان گیلان در دوران دفاع مقدس، در مراسم اختتامیه کنگره بزرگداشت هشت هزار شهید استان گیلان در شهر رشت، منتشر شد.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که از سوی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به ارواح طیبه شهیدان عالی مقام گیلان درود می فرستم و ارادت خود را به خانواده های عزیز آنان ابراز می دارم. لشکر قدس گیلان در شمار یگان های نقش آفرین در دفاع مقدس بود و اینجانب خاطره خوش آن صفا و صلابت و صداقت را از یاد نخواهم برد ان شاء الله. بزرگداشت آن فداکاران رشید، بزرگداشت رادمردی و ایمان صادقانه است. برای همه دست اندرکاران این مراسم پاداش الهی را مسالت می کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله

سید علی خامنه ای

9 اردیبهشت 1395

برگزاری مراسم عزاداری امام کاظم علیه السلام در حسینیه امام خمینی

به مناسبت شهادت حضرت امام موسی بن جعفر علیهماالسلام، صبح سه شنبه پس از پایان درس خارج فقه حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی رحمه الله علیه مراسم عزاداری امام موسی کاظم علیه السلام برگزار شد.

پیام تسلیت در پی درگذشت همشیره حجت الاسلام رییسی

حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی درگذشت همشیره حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی را به وی تسلیت گفتند. جناب حجت الاسلام آقای حاج سید ابراهیم رییسی دامت توفیقاته،درگذشت همشیره گرامی تان را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می گویم و برای آن مرحومه از پروردگار متعال رحمت و مغفرت الهی را مسالت می نمایم.