آرشیو دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۳۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

علیزاده تیتراژ پایانی «برادر» را می خواند

تهیه کننده سریال «برادر» گفت: از ابتدا گزینه اولمان برای تیتراژ پایانی سریال،محمد علیزاده بود و با توجه به جنس صدا و تعداد مخاطبانی که دارد،بهترین انتخابمان است.

نعمت چگینی به فارس گفت: ضبط «برادر» به مرز 70 درصد رسیده است و صداگذاری و تدوین به صورت همزمان انجام می شود.

وی ادامه داد: تمامی لوکیشن ها در محدوده غرب تهران قراردارند و گروه بزودی راهی یکی از شهرهای شمالی می شود. همچنین این روزها گروه تولید در لوکیشن هایی چون شهرک چشمه، دهکده المپیک، خیابان های غرب تهران و بازار مشغول تصویربرداری هستند.

این تهیه کننده درباره حضور محمد علیزاده به عنوان خواننده تیتراژ پایانی این سریال نیز بیان کرد: از ابتدا گزینه اولمان محمد علیزاده بود و با توجه به جنس صدا و تعداد مخاطبانی که دارد، بهترین انتخابمان بود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تاکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می کند. او همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پرجنب و جوش است، ضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران، مبارزه می کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می شود که...

سریال «برادر» به تهیه کنندگی نعمت چگینی و نویسندگی آرش قادری برای پخش در ماه رمضان از شبکه دو سیما تولید می شود.