آرشیو دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۳۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

آتیلاپسیانی ستاره سریال «شب های قدر»

مینی سریال «کشیک قلب» برای پخش در شب های قدر تلویزیون کلید خورد.

به گزارش ایسنا، مینی سریال «کشیک قلب» به کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی علی پورکیانی ساخته می شود. این مینی سریال که اولین تجربه تلویزیونی حسین مهکام محسوب می شود، در پنج قسمت برای پخش در شب های قدر تهیه و تولید می شود.

پیش تولید این مینی سریال از چندی پیش انجام شد و بتازگی تصویربرداری آن در تهران آغاز شده است. تدوین این مینی سریال به صورت همزمان توسط حسین غضنفری و صداگذاری آرش اسحاقی انجام می شود.

در این مینی سریال محسن کیایی، رحیم نوروزی، علی استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی، آتیلاپسیانی، کاظم هژیرآزاد و بهاره رهنما به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان «کشیک قلب» به قلم حسین مهکام آمده است: یک پزشک جوان در بیمارستان و در شب 19 ماه مبارک رمضان با یک بیمار عجیب مواجه می شود. حسین مهکام که پیش از این نگارش فیلمنامه های سینمایی «بیست»، «هیچ»، «برف»، «نقش لیلی»، «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و «پدر آن دیگری» را به عهده داشته است، سال گذشته فیلم سینمایی «آزادی مشروط» را روانه اکران کرد.

علی پورکیانی نیز تاکنون تهیه کنندگی سریال «بیداری» و فیلم های تلویزیونی همه افتادگان، سپیده، در جست وجوی خواستگار، لارستان 6:30 دقیقه بامداد را به عهده داشته است.