آرشیو یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۲۱۳
ورزشی
۲۳

مستطیل سبز

منصوریان از نفت جدا شد

کمتر از 24 ساعت پس از اتمام لیگ برتر، منصوریان که در طول دو فصل گذشته عملکرد خوبی از خود در نفت تهران در لیگ برتر، حذفی و آسیا به جا گذاشته بود ظهر دیروز قرارداد دو ساله خود را به دلیل عدم دریافت حقوق و دستمزد از نفت فسخ کرد.

سلطان: سرخها غصه نخورند!

علی پروین، سلطان سرخهای تهرانی گفت پرسپولیس باید به چشم قهرمان حقیقی لیگ نگریسته شود و بابت قهرمانی از دست رفته غصه نخورد.

استقلال به تغییرات نیاز دارد

منصور پورحیدری سرپرست استقلال گفت نقشی در بازگشت پرویز مظلومی به جمع آبیها در تابستان سال پیش نداشت و مدافع او نیست و همین امروز نیز اعتقاد دارد که تغییراتی در ساختار این تیم مورد نیاز است.

آذری به دنبال تغییر تاریخ فینال

سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن با تاکید بر اینکه زمین ورزشگاه خرمشهر برای برگزاری فینال جام حذفی مناسب نیست، گفت بهتر است این مسابقه که ذوبیها را روبهروی استقلال قرار میدهد، روز 11 خرداد برگزار شود. گفتنی است از روزهای 9 و 10 خرداد به عنوان زمان برگزاری این مسابقه یاد شده است. موارد مذکور در نامه دیروز آذری به رئیس جدید فدراسیون فوتبال مورد اشاره قرار گرفته است.

تبریک کی روش به آبیها

کارلوس کیروش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران با ارسال پیامی برای بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان، قهرمانی تازه به دست آمده آنان در لیگ برتر کشور را تبریک گفت.

آسمان ایران را آبیتر میکنیم

بهرام افشارزاده سرپرست استقلال گفت این تیم پرمهره تهرانی مصمم است در جام حذفی فوتبال کشور به عنوان قهرمانی برسد تا با احتساب قهرمانی اخیر استقلال خوزستان در لیگ برتر، آسمان فوتبال ایران آبیتر شود.