آرشیو یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۲۱۳
صفحه آخر
۲۴

یکشنبه بازار فرهنگ

نمایش و نقد «اورسن ولز صحبت می کند» در کانون فیلم سینماحقیقت

عصر امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت 95) ساعت 17 و در ششمین برنامه از دوره جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «اورسن ولز صحبت می کند» ساخته «نیما قلی زادگان» به نمایش عمومی درآمده و با حضور «خسرو دهقان» نقد و بررسی می شود.

رونمایی کتاب «ملامصطفی بارزانی به روایت مطبوعات ایران»

کتاب «بر تارک طوفان؛ ملامصطفی بارزانی به روایت مطبوعات ایران از سال 1324- 1358» به کوشش و قلم بهرام ولدبیگی یکشنبه 26 اردیبهشت ساعت 17، در نشستی با حضور سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، سیدمحمدصادق خرازی سفیر سابق ایران در سازمان ملل متحد و کشور فرانسه و دکتر محمدعلی سلطانی استاد دانشگاه، تاریخ نگار و تاریخ پژوه، در تالار حضرت رسول اکرم(ص) مرکز همایش های بین المللی «رایزن» در مرکز دایرئ المعارف بزرگ اسلامی رونمایی می شود.

نشست «تجربه ایرانی مواجهه با علوم انسانی مدرن»

نشست «تجربه ایرانی مواجهه با علوم انسانی مدرن» یکشنبه 26 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 17 با حضور رضا داوری اردکانی، حجت الاسلام حمید پارسانیا، غلامرضا ذاکر صالحی، نعمت الله فاضلی، محمدامین قانعی راد و امیرعلی نجومیان در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

نمایش اثر «محمدرضا اصلانی» در دوسالانه معماری تهران

فیلم «تهران هنر مفهومی» اثر محمدرضا اصلانی با حضور این کارگردان امروز (26 اردیبهشت) از ساعت 17 تا 20 در اولین دوسالانه معماری تهران به نمایش در می آید.

نقد و بررسی کتاب «در باغ حیوانات» با حضور فریدون مجلسی

گروه کتابخوانی انجمن فرهنگی افراز و کتابفروشی هنوز در تاریخ یکشنبه 26 اردیبهشت میزبان نشست نقد و بررسی کتاب «در باغ حیوانات» اثر اریک لارسن (ترجمه احمد عزیزی) خواهند بود. در این نشست که ساعت 19 در کتابفروشی هنوز (خیابان کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره 134) برگزار می شود، فریدون مجلسی (نویسنده و مترجم) به سخنرانی درباره این کتاب خواهد پرداخت.

نقد و بررسی رمان «ملت عشق»

نقد و بررسی رمان «ملت عشق» نوشته الیف شفق با ترجمه ارسلان فصیحی، اسدالله امرایی، حسن اکبریان طبری، محمدرضا سالاری و ارسلان فصیحی، یکشنبه 26 اردیبهشت ساعت 17 در فرهنگسرای ملل برگزار می شود.