آرشیو سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۵۹۰
دیپلماسی
۱۹

توضیحات وکیل موسویان درباره ادعای کمک 70 هزار دلاری آمریکا

وکیل سیدحسین موسویان، مذاکره کننده هسته ای سابق ایران، با رد ادعای برخی رسانه ها مبنی بر کمک 70هزاردلاری آمریکا به موکلش برای تبلیغ توافق هسته ای، توضیحاتی دراین زمینه ارائه کرد. هوشنگ پوربابایی گفت: آنچه یکی از روزنامه ها درباره موکلم- سیدحسین موسویان- نوشته و در برخی رسانه ها نیز بازتاب داشته، مصداق بارز افترا و نشر اکاذیب است و به همین دلیل، موکلم حق تعقیب قضائی را برای خود محفوظ می داند.

به گزارش ایرنا، او درباره طرح موضوع «ادعای آمریکایی ها مبنی به کمک 70هزاردلاری به حسین موسویان برای تبلیغ توافق هسته ای» اظهار کرد: حسین موسویان از نیمه سال 1388 در دانشگاه پرینستون آمریکا به عنوان محقق فعالیت تحقیقی خود را آغاز و از همان زمان تاکنون صرفا از دانشگاه پرینستون حقوق ماهانه دریافت کرده و هیچ وجهی به جز حقوق مقرر دانشگاه به او پرداخت نشده است.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.