آرشیو سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۴۹
صفحه آخر
۲۰
اینستاگرام

فاتحان خرمشهر

دیروز، سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر بود. هنرمندان زیادی با انتشار عکس های قدیمی که عمدتا سیاه و سفید هستند در اینستاگرام این روز را گرامی داشتند.

محمدرضا هدایتی اما راه دیگری برای گرامی داشتن سالگرد آزادسازی خرمشهر انتخاب کرد. او عکسی از شهید سردار حسن باقری به اشتراک گذاشت و از او به عنوان طراح آزادسازی خرمشهر یاد کرد. شهیدی که نام کاملش غلامحسین افشردی بوده و لقبش: سقای بسیجیان.

برندگان کن

یکشنبه شب با اعلام خبر برنده شدن اصغر فرهادی و شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن سینماگران زیادی در صفحات اینستاگرام خود این رویداد را به سازندگان فیلم فروشنده و مردم و سینمای ایران تبریک گفتند.

از میان آنها می توان به پرویز پرستویی اشاره کرد که در دو پست جداگانه هم به شهاب حسینی و هم به ترانه علیدوستی تبریک گفت.

مصطفی زمانی که در سریال شهرزاد با این دو بازیگر همبازی بود و چند روز قبل با اینستاگرام خداحافظی کرد، به این صفحه برگشت و با انتشار عکسی از شهاب حسینی نوشت:

«به به»

ستاره اسکندری اما کمی صبوری به خرج داد و دیروز به دریافت جایزه شهاب حسینی واکنش نشان داد و با انتشار عکسی از دوران دانشجویی با شهاب حسینی هم دوره بوده نوشت: «این عکس رو دوباره دیدم و یادم اومد اون روزا رو که چه عاشقانه تئاتر کار می کردیم... چقدر آرزو داشتیم... و حالانخل طلای کن در دستان شهاب حسینی... مبارک باشه بر ما و خودش که راه سختی رو طی کرد و رسید.»

وزیر ارتباطات هم از معدود وزرایی بود که این رویداد سینمایی را تبریک گفت. واعظی در اینستاگرامش نوشت: «وقتی هنر ایرانی به بار می نشیند و به رخ جهانیان کشیده می شود، احساس غرور در وجود هر ایرانی زنده می شود و...».

حمید فرخ نژاد هم که در کن حضور داشته عکسی به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: «با فاتحان کن».