آرشیو چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۵۹۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•راهبرهای مترو اطلاع رسانی کنند! مسافران مترو از راهبرها انتظار دارند به وسیله پیجرها ایستگاه ها را اعلام و اطلاع رسانی کنند. اعلام نکردن ایستگاه ها و شیشه های دودی که مانع دید مسافران است، مشکلاتی را برای آنان فراهم کرده است. به عنوان نمونه صبح روز سه شنبه 28 اردیبهشت که ساعت 6:08 به وقت ساعت رسمی و 5:25 به وقت ساعت تنظیم نشده داخل واگن ها، به سمت خط یک تجریش در حال حرکت بودیم، در ایستگاه شهید مفتح نام ایستگاه اعلام نشد، یکی از مسافران دکمه گفت وگو با راهبر را زد و درخواست کرد دستگاه پیجر را روشن و ایستگاه ها را اعلام کند چون همه مسافران که باسواد نیستند ایستگاه ها را ببینند و پیاده شوند و شیشه ها هم دودی و مزید بر علت است. بگذریم از اینکه راهبر مربوط توجهی به عرایض مسافر نکرد. مسئول رسیدگی به این گونه سهل انگاری ها کیست؟

علی از تهران

•قراردادهای بدون پشتوانه: بسیاری از کارمندان و کارگران وابسته به سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، قراردادی یا پیمانی اند و کارفرماها با آنان قراردادهای سه الی شش ماهه می بندند و هیچ پشتوانه ای هم ندارند. به محض اینکه کارفرما بنا به دلایلی از آنان خوششان نیاید، اخراجشان می کنند که دستشان هم به جایی بند نیست. پیشنهاد می شود وزارت کار برای رفع نگرانی کارکنان قراردادی پیمانی، کارفرماها را ملزم به قراردادهای چندساله کند یا دستور دهد آنان را رسمی کنند.

نگار قاصدآبادی از استان گلستان

•کمبود اتوبوس: کمبود اتوبوس از بلوار ابوذر به مقصد ناصرخسرو باعث شده مسافران به ویژه صبح ها در ایستگاه های بین راه برای رسیدن اتوبوس لحظه شماری کنند و معطل شوند. مسافران از مسئولان شرکت واحد اتوبوس رانی تقاضای افزایش اتوبوس این مسیر را دارند.

بهروز مقصودلو

•ناشنوای کاشت حلزون هستم، مددجوی بهزیستی دارای کد شناسه استخدامی در سال 91، دارای مدرک کارشناسی. می گویند اعتبار اختصاص داده شده حیف ومیل شده. من با مدیران کل بهزیستی استانداران استان البرز نماینده پارلمانی و با مدیریت برنامه و بودجه جهت تامین اعتبار مکاتبه کردم متاسفانه نتیجه نداشته از آقای روحانی و آقای نوبخت انتظار کمک دارم.

از کرج