آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۵۹۲
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•مبایعه نامه به جای سند رسمی! عده ای بسازبفروش در شهرک مارلیک خانه های بدون کیفیت، با متراژ پایین و ارزان قیمت را با مبایعه نامه به فروش می رسانند. آیا از لحاظ قانونی، خانه هایی که سند رسمی ندارند، در آینده برای مشتریان مشکلاتی ایجاد نمی کند؟

معراج فرهی

•روابط عمومی ها پاسخ گو باشند! انعکاس نقطه نظرات و مشکلات مردم نباید بدون رسیدگی رها شود، بلکه باید موردتوجه روابط عمومی ها قرار گیرد و در رفع مشکلات قدم خیر بردارند. متاسفانه برخی روابط عمومی ها ازجمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صداوسیما و وزارت آموزش وپرورش هیچ فعالیتی ندارند و خاموش اند!

پریا کشاورز

•گلایه از پیامک های تبلیغاتی: برخی از موسسه ها و شرکت های تبلیغاتی برای فروش محصولات یا برای شرکت در مسابقه، پیامک های تبلیغاتی برای مشترکان تلفن همراه می فرستند که هزینه اش از حساب مشترکان کسر می شود. چه دلیلی دارد این گونه موسسه های تبلیغاتی، بدون رضایت شهروندان، چنین کار غیراخلاقی ای انجام دهند؟

نیوشا سادات مهدوی از استان گلستان

•گلکاری: برای کاشت گل و گیاه در باغچه کوچک مقابل مغازه قنادی ام واقع در خیابان عارف (مخبر) شمالی، نبش کوچه بهارستان با سامانه 137 شهرداری تماس گرفتم، فورا تلاشگران فضای سبز منطقه 14 به محل مراجعه کردند و با کاشت گل و گیاه موجب خشنودی خودم و مشتریان و رهگذران شدند که جا دارد همان طور که انتقادات و درخواست ها را چاپ می کنید، این پیام را به عنوان قدردانی چاپ کنید تا باعث رفع خستگی کارکنان تلاشگر فضای سبز منطقه 14 شود.

علی فکری

•سازمان تامین اجتماعی برای یک روز تاخیر در پرداخت حق بیمه ماهانه کارگاهی، جریمه 30روزه وصول می کند ولی تا پایان اردیبهشت 95 افزایش مستمری بازنشستگان را پرداخت نکرده است!