آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۵۹۲
ورزش
۱۸

خبر

پدر دختری که فیلم کتک خوردنش منتشر شد: باز هم دخترم را به مسابقه می فرستم!

مهدی مافی، پدر دو دختری که اخیرا فیلم مبارزه آنها در MMA منتشر شده است، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اعلام کرد که با هزینه شخصی به مسابقات رفته و مسئولیت اعزام بر عهده خودش است. او به «ایسنا» گفت: «من به فرزندانم می بالم که در این مسابقات حضور پیدا کردند! من با مسئولیت خودم به این مسابقات رفته ام. آنها را آماده می کنم تا بتوانند در مسابقات بعدی افتخارآفرینی کنند! من منتظر هستم که امتحان فرزندانم به پایان برسد و تمرینات را از سر بگیریم. فرزندان من برای اولین بار بود که در این مسابقات حضور داشتند و اصلاحرف دیگران برایم مهم نیست. این باعث می شود که انگیزه بیشتری بگیریم تا بتوانند بهتر از قبل کار کنند و شاید پخش این فیلم برای آنها بهتر بود!» پدر آرینا و تینا مافی با اشاره به اینکه هیچ آسیب جدی ای به فرزندانش نرسیده است، ا دا مه داد: «هیچ صدمه فیزیکی ای وارد نشده است. در آن مبارزه آسیب هایی رخ داده، ولی خو شبختا نه بعد از مدت کوتاهی این آسیب ها برطرف شد. فرزندان من از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و با انگیزه ادامه خواهند داد».

فغانی فینال جام حذفی را سوت می زند

اسامی داوران بازی فینال جام حذفی فصل 95-94 از سوی دپارتمان داوری اعلام شد. به گزارش فدراسیون فوتبال، دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان روز یکشنبه نهم خرداد ساعت 21 در ورزشگاه خرمشهر برگزار می شود. بر این اساس، علیرضا فغانی داور وسط بازی است و سجاد طوری و حسن ظهیری کمک های او در این مسابقه هستند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس آزاد شد

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس دیروز از اوین آزاد شد. به گزارش «ایسنا»، به دنبال فک قرار بازداشت موقت مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس و تبدیل آن به قرار وثیقه، او دیروز آزاد شد.