آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۸۶۶۹
ورزش
۱۱

گوناگون

وزنه برداران پارالمپیکی دراردو

سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری معلولین ایران برای حضور دربازیهای پارالمپیک درتبریز برگزار می شود.دراین اردوی آماده سازی شش وزنه بردارپارالمپیکی ازهفتم خرداد شرکت می کنند.

جلالی سرمربی تیم پیکان شد

تیم فوتبال پیکان بعد از صعود به لیگ برتر و جدایی علیرضا مرزبان از این تیم به دنبال انتخاب سرمربی جدید رفت و در نهایت با مجید جلالی به توافق رسید.

سوت فغانی درفینال جام حذفی

داوردیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران بین استقلال و ذوب آهن از سوی کمیته داوران مشخص شد.براین اساس علیرضا فغانی به عنوان داور وسط، سجاد طوری و حسن ظهیری کمک های وی در این مسابقه هستند.

پیروزی روحیه بخش والیبال

تیم ملی والیبال ایران درآخرین دیدار تدارکاتی خود پیش ازآغاز رقابت های انتخابی المپیک برابرلهستان به میدان رفت و توانست با نتیجه 3 بر یک حریف خود را مغلوب کند.

فرکی سرمربی سایپا شد

پس ازجلسه هیئت مدیره باشگاه سایپا درنهایت حسین فرکی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.فرکی ابتدای فصل گذشته به عنوان سرمربی سپاهان فعالیت می کرد.

پورموسوی:سربازاستقلال خوزستان هستم

سرمربی جدید استقلال خوزستان گفت: سرباز استقلال هستم وتمام تلاشم را دراین تیم می کنم. پورموسی تاکید کرد: هیئت مدیره باشگاه تصمیم به بومی گرایی گرفت امیدوارم بتوانیم اعتماد آ ن ها را پاسخ دهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

دروازه بان آلمانی درلیورپول

تیم فوتبال لیورپول برای تقویت خود در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر انگلیس خیلی زود دست به کار شد و با لوریس دروازه بان 22 ساله تیم ماینتس آلمان قرارداد بست.

مسی: روزی ازبارسلونا جدا می شوم

ستاره بارسلونا خود را مدیون این تیم می داند. و گفت: هرگز نمی توانم خوبی ها و لطفی را که این باشگاه در حق من داشته جبران کنم. من در بارسلونا رشد و پرورش یافته ام و خودم را جزء خانواده این باشگاه می دانم. مسی درباره اینکه آیا بارسلونا را ترک خواهد کرد؛ افزود: باید اعتراف کنم که عاشق بارسلونا هستم، اما این را هم باید بگویم که روزی به فوتبال آرژانتین برخواهم گشت.