آرشیو شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۲
ورزش
۱۲

اینستا بازی

مورینیو

خوزه مورینیو حالاسرمربی منچستریونایتد است و می خواهد فصل جدیدی را در فوتبال تجربه کند.

مورینیو بلافاصله پس از امضای قراردادش با شیاطین سرخ، عکسی از خودش با پیراهن این تیم را در اینستاگرام منتشر کرد تا نشان دهد که حسابی عاشق این تیم است. خیلی ها از حالامنتظر نبرد او با پپ گواردیولاسرمربی منچسترسیتی هستند تا ببینند سرمربیان سابق رئال و بارسلونا در لیگ برتر انگلیس چطور مقابل هم قرار می گیرند.

بهنام ابوالقاسم پور

بازیکن سابق پرسپولیس و درددلی با خدای خودش، بهنام ابوالقاسم پور عکسی را منتشر کرده که داخل آن متن زیبایی نوشته شده است: «خدا همیشه هست.»

او زیر این عکس نوشته است: «خدایا عمریست دستم را گرفته ای، مبادا یک لحظه رها کنی.»

اشکان دژاگه

ملی پوش ایران یکی از آن اینستاگرام بازهای قهار است. او که هواداران زیادی هم دارد، مرز فالوئرهایش در این شبکه اجتماعی به بیش از 200K رسید تا او از همه هوادارانش تشکر ویژه ای را به این دلیل داشته باشد.

لیلارجبی

بانوی دوومیدانی و المپیکی ایران عکس و متنی را در اینستاگرام منتشر کرده است. متنی که نشان می دهد انسان نباید منفی فکر کند و هر کاری را که بخواهد می تواند انجام بدهد. رجبی نوشته است: «بعضی صبح ها که از خواب بیدار می شی با خودت فکر می کنی «نمی توانم از پسش بر بیایم» و بعد تو دلت می خندی چون یاد تمام صبح هایی میوفتی که این فکرو داشتی.»

کریم باقری

صفحه رسمی اینستاگرام کریم باقری مربی پرسپولیس عکسی را از مهرداد اولادی منتشر کرده است. چهارشنبه ای که گذشت چهلمین روز درگذشت بازیکن سابق پرسپولیس بود. باقری ضمن عرض تسلیت در این مورد نوشته است: «چهلمین روز سفرت بخیر مهرداد جان. آرامش جاودانی برات آرزو می کنم.»