آرشیو یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۸۶۷۱
ورزش
۱۱

گوناگون

یک گام امیدوارکننده برای المپیک

تیم ملی والیبال ایران درنخستین دیدار خود در رقابت های انتخابی المپیک برابر استرالیا به میدان رفت و با ارائه یک بازی هماهنگ و قدرتمندانه حریف را مقتدرانه شکست داد و گام نخست را محکم برداشت.

مشهد میزبان فوتبال عراق

فدراسیون فوتبال عراق که به دنبال انتخاب یکی از شهرهای تهران و مشهد برای برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال این کشوردرراه انتخابی جام جهانی روسیه بود، در نهایت شهر مشهد را به تهران ترجیح داد.

مدال آوران بیمه می شوند

مدال آوران المپیک بیمه بازنشستگی خواهند داشت و ورزشکاران و هیئت اجرایی تحت پوشش بیمه عمر، حادثه و درمان قرار خواهند گرفت.در این زمینه کمیته ملی المپیک و شرکت بیمه ایران با یکدیگر تفاهمنامه ای را به امضا رساندند.

نامزدی وزنه بردارمعلول

وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران به همراه 21 ورزشکار دیگر نامزد انتخابات انجمن ورزشکاران کمیته بین المللی پارالمپیک شده است. درنامه ای که از سوی IPC دراختیار کمیته ملی پارالمپیک قرارگرفته نام سیامند رحمان به عنوان یکی از نامزدها به چشم می خورد.

صادقیان در ماشین سازی

پیام صادقیان، هافبک پیشین تیم پرسپولیس، با عقد قراردادی رسمی به تیم ماشین سازی پیوست.تیم ماشین سازی با ایستادن در رتبه دوم لیگ دسته اول موفق شد پس از 20 سال به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

کاپیتان گسترش ماندنی شد

مرتضی اسدی، کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد با تمدید قراردادش برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد.گسترش تا به حال ابراهیم زاده و خسوس را به خدمت گرفته است.

عاشورزاده: ازالمپیک سر بلند باز می گردم

فرزان عاشورزاده، تکواندوکارالمپیکی ایران گفت: المپیک به عنوان سخت ترین رویداد ورزشی جهان محسوب می شود و من هم به عنوان نماینده تکواندوی ایران درآن حضور دارم. برای کسب بهترین نتایج از تجربیات همه بزرگان و مربیان استفاده می کنم تا بتوانم ازاین رویداد سخت سربلند به کشور بازگردم.

تیم ملی فوتبال ساحلی درایتالیا

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به منظور برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا راهی این کشورشد.تیم کشورمان طی روزهای 11 و 12 خرداد در مقابل ایتالیا که در رده چهارم رنکینگ جهانی قرار دارد، دیدار می کند.