آرشیو سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۵
ورزش - جهان
۱۱

منصوریان بیاید، من هم حمایتش می کنم

مهدی پاشازاده که همیشه یکی از حامیان استقلال بوده در طول فصل سکوت اختیار کرده بود و زیاد درباره مسائل فنی و حاشیه ای آن تیم حرف نمی زد این بار و پس از جام حذفی گفت وگویی اختصاصی را با روزنامه جام جم انجام داد. بازیکن سابق آبی ها می گوید یکشنبه شب، شب استقلال و رحمتی نبود و اصلامگر می شود رحمتی همیشه در نقش منجی ظاهر شود و هر چه دارد برای تیمش بگذارد؟

فینال جام حذفی چطور بود؟

راستش من بازی را کامل ندیدم. فقط قسمت هایی از نیمه دوم را تماشا کردم و وقت های اضافه را. استقلال در آن دقایق فشار زیادی می آورد و پیش بینی می شد که ذوب آهنی ها از لحاظ بدنی کم بیاورند. باید کار را در همان وقت های اضافه تمام می کردند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

روی پنالتی ها هم که زیاد خوش شانس نبودند. می شود گفت شب، شب رحمتی نبود.

پنالتی 50 50 است. توپ دو سانتی متر این طرف و آن طرف برود سرنوشت یک تیم را عوض می کند. یکشنبه شب، شب استقلال و رحمتی نبود. اصلامگر می شود رحمتی همیشه نقش منجی را بازی کند؟

بعضی از رسانه ها نوشته اند که رحمتی به مظلومی اعتراض کرده که چرا به بازیکن جوانی مثل رمضانی در این شرایط پنالتی داده است.

در هر صورت همه اینها تاثیر دارد. به هر حال نفراتی که انتخاب می شوند چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ تجربه باید در بهترین شرایط باشند. من نمی دانم چه اتفاقی افتاد که رمضانی پنالتی را زد، اما شاید بازیکنان دیگر نمی خواستند این کار را انجام بدهند؛ یا آمادگی اش را نداشته اند یا....

حالافصل برای استقلال به پایان رسیده است و از علیرضا منصوریان به عنوان جدی ترین گزینه نام برده می شود. از نظر شما او می تواند استقلال و حاشیه هایش را جمع و جور کند؟

من خودم حمایت می کنم. منصوریان بهترین گزینه است. هم جوان است و هم آینده دارد. فکر می کنم منصوریان بیاید اتفاق های خوبی برای استقلال رقم می خورد.