آرشیو سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۵
جامعه
۱۷

حق با شماست

دست خالی بازنشستگان صنعت فولاد

مالکی نژاد از قائن: بعد از تصادف برای تعویض قطعه خودرو به ایران خودرو مراجعه کردم و از من کروکی تصادف را خواستند، وقتی به پلیس راه مورد نظر مراجعه کردم، گفتند بخشنامه جدید آمده که کروکی را تحویل نمی دهند، به تمامی سازمان های مربوط هم مراجعه کرده ام، ولی تاکنون نتیجه ای نگرفته ام.

جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد شهرستان زرین شهر: حقوق ماهیانه این قشر از بازنشستگان به طور نامنظم پرداخت می شود و هنوز بعد از گذشت سالیان سال، معوقات حقوق سال های قبل پرداخت نشده است. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به این امر مهم رسیدگی کنند.

مدرسی از تهران: دبستان دخترانه شهید سیدان در منطقه 7 تهران برای تحویل کارنامه دانش آموزان و ثبت نام سال جدید درخواست مبلغ گزافی از والدین کرده است و اعلام کردند تا این مبلغ پرداخت نشود کارنامه و ثبت نام انجام نمی شود.

شهروندی از تهران: برای خروج از ایستگاه متروی میرداماد ضلع شمالی پله برقی تعبیه نشده و شیب این پله ها هم بسیار زیاد است و افراد مسن و معلول نمی توانند به راحتی خارج شوند.

آقای سعادت: بیشتر پله برقی های پل های شهر تهران خراب است و با گرم شدن هوا، با توجه به پوشش سقفی و کناری در پل ها هوای بسیار گرمی در داخل این معابر وجود دارد. از شهرداری محترم می خواهیم به این وضع رسیدگی کند.

حسنیان از اصفهان: از دولت محترم درخواست می شود در قبال کارشکنی های عربستان درباره حج، پاسخی قاطع بدهد تا ارزش های کشور و هموطنانمان حفظ شود.

توکلی از قائمشهر: با توجه به کار سخت جنگلبانی و شهادت یکی از این افراد در روزهای اخیر، از سازمان حفاظت محیط زیست درخواست می شود از این قشر حمایت بیشتری کند.

یگانه پور از کرمانشاه: عضو خانواده شهدا هستم و دو فرزند بیکار با تحصیلات عالی دارم. برای اشتغالشان به بنیاد شهید و جانبازان مراجعه کردم ولی باوجود این که خانواده های شهدا سهمیه دارند هیچ اقدامی برای ما انجام نشد.