آرشیو سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۵
تازه های تلویزیون جهان

جان تراولتا «کوتوله» تلویزیونی می شود

مترجم: کیکاووس زیاری
منبع: امپایر آنلاین

جان تراولتا با «کوتوله را بگیرید» به تلویزیون می رود. فیلم سینمایی موفق دهه 90 میلادی این بازیگر، تبدیل به یک مجموعه تلویزیونی می شود. شبکه تلویزیونی اپیکس همراه با تراولتا تهیه کننده نسخه تلویزیونی کوتوله را بگیرید، هستند.

فیلمنامه مجموعه تلویزیونی فقط با نگاهی به نسخه سینمایی سال 1996 نوشته نخواهد شد. سازندگان کوتوله را بگیرید تلویزیونی، نیم نگاهی هم به داستان پرخواننده المور لیونارد دارند. این نوول طنز و کمدی، منبع اصلی تولید فیلم بری سوننفیلد در دهه 90 میلادی شد.

اسکات فرانک که فیلمنامه نسخه سینمایی را نوشت، عقیده دارد، فیلمنامه نویسان نسخه تلویزیونی کارشان بسیار راحت تر از کار او خواهد بود. به اعتقاد وی، داستان، کتاب لیونارد در یک مجموعه تلویزیونی خیلی بهتر می تواند گسترش یابد. در مجموعه تلویزیونی هم، خط اصلی داستان ماجراهای کاراکتر مایلز دالی را دنبال می کند.

او در ایالت نوادا در حال کار و تحقیق درباره تعدادی از جنایت های سازمان یافته است، اما سیر حوادث، او را به هالیوود می رساند. دالی نه تنها نمی تواند از دنیای جنایتکارانه زیرزمینی فرار کند، بلکه درگیر ماجراجویی های خلافکاران پرقدرت شهر لس آنجلس می شود. داوی هولمز فیلمنامه اولین اپیزود مجموعه کوتوله را بگیرید را نوشته و خودش هم کارگردان آن خواهد بود.

این کمدی درام جنایتکارانه در 13 قسمت تولید خواهد شد. قرار است خود جان تراولتا به عنوان بازیگر مهمان، در چند اپیزود آن حضور کوتاه مدت داشته باشد. بازیگران اصلی مجموعه هنوز انتخاب نشده اند و سازندگان آن می گویند فرصت کافی برای انتخاب آنها دارند.

علت اصلی این است که کلید فیلمبرداری مجموعه، زودتر از روزهای پایانی سال جاری میلادی زده نخواهد شد. قرار است اولین قسمت کوتوله را بگیرید، اوایل تابستان سال 2017 به روی آنتن برود. در نسخه سینمایی سال 1996، بازیگرانی مثل رنی روسو، دنی دوتیو و جین هکمن در کنار تراولتا بازی کردند.

فیلم با هزینه تولید 30 میلیون دلاری خود، 115 میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماها فروش کرد. برای تولید نسخه تلویزیونی، هزینه ای 11 میلیون دلاری در نظر گرفته شده است.

به گفته جان تراولتا: «با گذشت زمان، هزینه های تولید کارهای سینمایی و تلویزیونی بالارفته، اما تلاش عوامل تولید مجموعه تلویزیونی این است که آن را با استانداردهای حرفه ای کار در سینما جلوی دوربین ببرند. امیدوارم هر دو گروه تماشاگران قدیمی و جدید، از ماجراجویی های کاراکتر محوری کوتوله را بگیرید، استقبال کنند.»