آرشیو سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۵
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

تولد داوود میرباقری

حامد میرباقری با انتشار عکسی خانوادگی درباره سالروز تولد پدرش، داوود میرباقری نوشت: «در صداقت برتر از آیینه ای. در رفاقت باده ای بی کینه ای. ای سپیدار بلند و پایدار. می برم نام تو را با افتخار. تولدت مبارک. سایه ات بر سر ما مستدام باشه تا ابد»

انتظامات ده حاج عبداللهی

هومن حاج عبداللهی که با گویندگی عروسک پنگول به شهرت رسید و در ادامه در سریال پایتخت نقش رحمت را بازی کرد و بین مردم محبوبیت یافت، عکسی از سریال علی البدل به اشتراک گذاشته و نوشته: «هر کی بخنده می زنم لهش می کنم. با تشکر: انتزامات دهات... توی دهات ما انتظاماتو با ز می نویسن. همینی که هست...». سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم در همدان تصویربرداری می شود

دختر بچه فرانسوی چادری شد

دیروز عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در توضیح آن نوشته شده بود: یک توریست فرانسوی در میدان امام اصفهان برای دخترش چادر خرید!

یادی از فرحان

حمید فرخ نژاد بازیگری که با حضور در فیلم عروس آتش و نقش فرحان به شهرت رسید، به آلبوم قدیمی خود سری زده و عکسی از این فیلم را منتشر کرد. فرخ نژاد در این فیلم نقش مرد جنوبی را بازی می کرد که بنا به سنت باید با دختر عموی خود ازدواج می کرد اما دختر عمو تمایلی به این وصلت نداشت.

پیرترین زن دنیا

صفحه گاردین در اینستاگرام عکسی از یک پیرزن روسی را منتشر کرد و درباره آن توضیح داد: کتاب رکورد روسیه خانم تانزیلیا 120 ساله را به عنوان پیرترین زن زنده دنیا معرفی کرد.