آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۲
جامعه
۱۷

فراخوان فارغ التحصیلان دانشگاه ها به سربازی

سازمان وظیفه عمومی ناجا، تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها را که برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم تیر 1395 را دارند، به خدمت فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد، تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آنان یکم تیر 95 است، موظف هستند در محل و ساعتی که از سوی این سازمان در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند. براساس این گزارش برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح اعزام تیر مشمولان سربازمعلم وزارت آموزش و پرورش سهمیه سال 1395 متوقف و تاریخ اعزام آنها تا اول آبان تمدید شده است.

افزون براین، اعزام به آموزش مشمولان نخبه، در تاریخ اول تیر انجام می شود، لذا این مشمولان باید ضمن هماهنگی با بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و اطمینان از اعزام به آموزش خود، برابر برگه های معرفی نامه صادره از سازمان وظیفه عمومی به محل های تعیین شده جهت آموزش مراجعه کنند که پس از اتمام آموزش، پروژه تحقیقاتی خود را ادامه خواهند داد. اعزام مشمولان هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در 15 مرداد انجام می شود. علاوه بر این، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند یا درخواست اعزام از طریق نخبگان، امریه دستگاه های غیرنظامی، سربازمعلم داشته اند می توانند به نزدیک ترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و نسبت به دریافت برگه مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.