آرشیو پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۴
جهان
۶

کوتاه از جهان

خروج مراکش از جنگ یمن

همزمان با انتشار اخباری از خروج نیروهای مراکش از جنگ یمن، منابع یمنی می گویند که نیروهای انصارالله به ورودی های بزرگ ترین پایگاه نظامی در این کشور رسیده اند. مجله الصباح مراکش اعلام کرد: این کشور نیروهای خود را در یمن که تعدادشان به 1500 نفر می رسد از این کشور خارج کرده است. به نوشته این مجله، وضعیت خاص در منطقه صحرا، حضور نیروهای مراکشی را به دلیل ترس از درگیری با نیروهای جبهه پولیساریو می طلبد. به رغم این که این مجله خروج نیروهای مراکشی را به درگیری صحرا ربط داده، اما به احتمال قوی تر این نیروها به دلیل کاهش درگیری در یمن و احتمال توقف نهایی جنگ از این کشور خارج شده باشند. خبر مجله الصباح احتمالاتکمیل کننده اظهارات اخیر وزیر خارجه امارات است و در واقع به احتمال قوی جنگ یمن در شرف به پایان رسیدن است./ ایسنا

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.