آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵، شماره ۸۶۹۴
ورزش
۱۱

گوناگون

شکست شاگردان شمسایی

تیم تاسیسات دریایی ایران نخستین دیدارخود درمسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان را با شکست مقابل بارسلونا از اسپانیا پشت سرگذاشت. دراین دیدار که دیروز در قطربرگزار شد شاگردان وحید شمسایی با نتیجه 4 بر 2 مقابل حریف خود تن به شکست دادند.

سوت چاکر در فینال زودرس

داورمعروف فوتبال ترکیه مامور قضاوت نبرد حساس و مهم تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا شد.چونت چاکر فردا سوت این فینال زودرس را خواهد زد.

رونالدو در یک قدمی پلاتینی

رونالدوستاره تیم ملی فوتبال تاکنون 8 گل در مسابقات یورو به ثمر رسانده است و می تواند با به ثمر رساندن یک گل دیگر دراین مسابقات به رکورد میشل پلاتینی که با 9 گل بهترین گلزن تاریخ این رقابتهاست، برسد.

دیدار مظلومی با افشارزاده

پرویزمظلومی دیروزبه دیدار افشارزاده مدیرعامل استقلال رفت تا در خصوص وضعیت قرارداد و مطالباتش با او صحبت کند.مظلومی بعد از پایان جام حذفی از استقلال کنار گذاشته شد.

درخشش دوندگان درجام کازانف

دوندگان سرعتی ایران در نخستین روز از رقابتهای دوومیدانی جام کازانف به دو مدال طلاو یک نقره دست پیدا کردند.

رضا قاسمی به عنوان قهرمانی دست یافت. علی خدیور نیز نایب قهرمان شد.دو و میدانی کاران کشورمان تاکنون موفق شده اند 7 سهمیه حضور دررقابت های المپیک 2016 را کسب کنند و در این مسابقات نیز می توانند با رسیدن به حدنصاب های ورودی المپیک، به تعداد سهمیه های کشورمان بیفزایند.

دعوت از قلعه نویی وگل محمدی

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از دعوت امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی به کارگروه مربیان الیت باشگاه های آسیا خبرداد. کارگروه مربیان الیت باشگاه های آسیا در روزهای 11 و 12 شهریور 95 به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

آقای گل به اوکراین می رود

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس این تیم را در اردوی اوکراین همراهی خواهد کرد. مهدی طارمی مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس که دیروز با مسئولان این باشگاه بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید به دلیل سفری که به ترکیه داشت مجبور شد پیش از پایان جلسه این باشگاه را ترک کند.طارمی پس از بازگشت از این سفر در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد و قطعا تیم فوتبال پرسپولیس را در اردوی این تیم در کشور اوکراین همراهی خواهد کرد.