آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

آغاز پخش مجموعه جدید قهرمانان از شبکه مستند

پخش مجموعه مستند «قهرمانان» تولید جدید شبکه مستند، درباره ورزشکارانی که حاضر به مبارزه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشده اند، از امروز آغاز می شود و تا روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه «قهرمانان» به تهیه کنندگی و کارگردانی پناه برخدا رضایی به قهرمانان ورزشی می پردازد که رتبه های آسیایی و جهانی در ورزش های رزمی و کشتی دارند.

ویژگی مشترک این ورزشکاران این است که بنا به اعتقادات شخصی حاضر به مبارزه با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی نشده اند با آن که همگی آنها ورزشکاران دارای عنوان بوده اند و اگر با ورزشکاران مقابلشان مسابقه می دادند می توانستند یک مدال به مجموعه مدال هایشان اضافه کنند.

پناه برخدا رضایی به عنوان یکی از فیلمسازان سینما و تلویزیون در این مجموعه سراغ تعدادی ورزشکار رفته که از جمله آنها می توان به علیرضا کریمی در رشته کشتی، طاهر عاشوری در شمشیر بازی از ارومیه، کمال علیخواه آذر در رشته کیک بوکس از بوکان، لیلازارع زاده در رشته شطرنج روشن دلان از آذربایجان شرقی، علیرضا شکوری در رشته تکواندو از میانه و آرش میراسماعیلی جودوکار شناخته شده اشاره کرد؛ ورزشکارانی که در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز کشور زندگی می کنند.

«قهرمانان» در اولین قسمت سراغ جمال چاوشی فر، شناگر ارزنده و کاپیتان تیم ملی شنای ایران رفته است.

پخش این مجموعه از دیروز ساعت 19 آغاز شده و تا جمعه 11 تیر ادامه خواهد داشت. «قهرمانان» روز بعد ساعت 12 بازپخش می شود.