آرشیو چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۸
ورزش ایران
۱۰

دغدغه های والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی

مراقب ستاره ها باشید. این یک پیام جدی است که از سوی اهالی والیبال برای ملی پوشان ارسال شده است. بعد از نتایج نه چندان دلچسب تیم ملی والیبال در لیگ جهانی، اکنون هفته سوم این بازی ها در راه است، اما اهالی والیبال با در نظر گرفتن شرایط تیم واهمیت بازی های المپیک می گویند؛ ملی پوشان والیبال باید از این مرحله نیز به سلامت عبور کنند، زیرا برای آنها والیبال در المپیک اهمیت بیشتری دارد.

پخش مرتب بازی های گروه ایران یا بازی های تیم های دیگر از طریق تلویزیون، این واقعیت را آشکار کرد که لیگ جهانی والیبال در سال منتهی به المپیک با دوره های قبلی متفاوت است. بنابراین برای بازیکنان ایران، تجربیات تازه ای دارد.

در میان این تیم ها که تاکنون رویت شده اند، صربستان با تمام قوا بازی می کند، زیرا المپیکی نیست و برای قهرمانی لیگ جهانی انگیزه دارد، اما تیم های مطرح جهان سعی می کنند در فرصت 35 روز باقیمانده به المپیک مسیر آمادگی و هماهنگی خود را با مراقبت و محافظت از بازیکنان ادامه بدهند.

با آغاز هفته سوم به میزبانی ایران شرایط فرق می کند. اینجا تماشاگران ایرانی از تیم ملی خود فقط پیروزی می خواهند، اما باید پیش از هر نکته ای منطق را در بازی های ملی پوشان حاکم کرد، زیرا ممکن است حال و هوای احساسی در لیگ جهانی به تیم ملی در المپیک ضربه بزند. از طرفی تیم ایران برای ابقا در سطح یک لیگ جهانی به پیروزی نیاز دارد. بنابراین باید مراقب بود و بی گدار به آب زد. تیم ایران میزبان صربستان، آرژانتین و ایتالیاست. در پایان هفته سوم لیگ جهانی پنج تیم برتر جدول 12 تیمی به مرحله نهایی که به میزبانی لهستان برگزار می شود، راه پیدا می کنند.

برنامه بازی های ایران

جمعه: ایتالیا آرژانتین و ایران صربستان

شنبه: صربستان آرژانتین و ایران ایتالیا

یکشنبه: ایتالیا صربستان و ایران آرژانتین

زمان تمام بازی های اول 18 و زمان تمام بازی های ایران 21 است.