آرشیو چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۸
ورزش
۱۲

جانشین رامین آمد!

با اعلام کمیته نقل وانتقالات فوتبال، رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با ثبت فسخ قرارداد یک طرفه در سازمان لیگ از تیم پرسپولیس جدا شد. جدایی رضاییان از پرسپولیس در حالی اتفاق افتاد که مسئولان این باشگاه در روز های اخیر مدام از یک فصل زمان باقی مانده قرارداد این بازیکن صحبت می کردند.

به دنبال این موضوع پرسپولیسی ها رضاییان را تهدید کردند که از او شکایت خواهند کرد و ITC او را صادر نمی کنند با این حال رضاییان مدعی است با چند مشاور حقوقی هماهنگ کرده و دست پرسپولیس به جایی بند نیست چرا که او از طریق سازمان لیگ فسخ قرارداد کرده و با مکاتبه با فیفا می تواند ITC خود را دریافت کند.

در این شرایط صادق محرمی هافبک راست اسبق تیم فوتبال ملوان با عقد قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

صادق محرمی پس از عقد قرارداد با سرخپوشان راهی ورزشگاه شهید کاظمی شد تا در تمرین صبح دیروز سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس حضور یابد. محرمی خرداد امسال با نظر علی دایی به صبای قم پیوست، اما با توجه به بلاتکلیفی این باشگاه تصمیم به جدایی از صبا گرفت و راهی پرسپولیس شد. بازیکن تازه وارد پرسپولیس گفت: بحث آمدن من به پرسپولیس به یک ماه پیش مربوط است، اما وقتی علی دایی خواهان پیوستنم به تیم صبای قم شد به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت دادم تا این که دایی از این تیم جدا شد و من هم به پرسپولیس آمدم.