آرشیو چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۸
حوادث
۱۹

قتل مرد بدهکار با تبر

پسر 19 ساله که برای دریافت طلب 200 هزار تومانی خود مقابل خانه مرد بدهکار رفته بود، او را با ضربه تبر کشت.

به گزارش جام جم، ساعت 23 و 30 دقیقه شنبه ماموران پلیس آگاهی شهرستان مینودشت استان گلستان، از درگیری خونین در یکی از روستاهای اطراف مینودشت مطلع شدند.

ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند مرد 30 ساله مقابل در خانه اش با ضربه های چاقو و تبر بشدت زخمی شده است. وی توسط ماموران اورژانس به بیمارستان منتقل بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران به تحقیق از خانواده مقتول و همسایه های وی پرداختند که مشخص شد پسر 19 ساله ای همراه دوستش برای دریافت پول مقابل خانه مقتول آمده بودند. مرد 30 ساله هم برای این که آنها را بترساند، با برداشتن تبر از خانه اش، به سمت آن دو جوان حمله کرده، اما آنها حاضر به ترک محل نبودند.

در ادامه این درگیری، پسر 19 ساله با گرفتن تبر از دست مرد بدهکار، ضربه هایی به وی زد و دوست او نیز با چاقو ضربه هایی به وی وارد کرد. زمانی که همسایه ها برای نجات مرد همسایه اقدام کردند، آنها با تهدید اهالی و درحالی که چاقو و تبر به دست داشتند، متواری شدند. ماموران با به دست آوردن مشخصات دو متهم فراری، در جست وجوی آنها بودند که روز بعد با شناسایی مخفیگاه این دو متهم، آنها را در عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ داوود حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت استان گلستان در این باره گفت: متهمان پرونده با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به درگیری مرگبار اعتراف کردند.

وی افزود: یکی از متهمان که 19 ساله بود، درباره انگیزه اش گفته که قصد جنایت نداشته و برای دریافت طلب 200 هزار تومانی خود مقابل خانه مقتول رفته بود.

برای متهمان پرونده قرار قانونی صادر شد. تحقیقات از آنها ادامه دارد.