آرشیو پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۵۰
ورزشی
۲۳

چهره ها

ادامه ابهام های شهباززاده

ادامه غیبت سجاد شهباززاده در تمرینات استقلال، این ترس را برای آبی ها به وجود آورده است که شاید او هم در حرکتی طارمی و رضاییان وار، سر از لیگ ترکیه یا سایر لیگ های خارجی درآورد. دیروز دبیر هیات فوتبال تهران تاکید کرد که قرارداد سجاد با استقلال لغو نشده و در نتیجه او حق انتقال به سایر تیم ها بدون جلب توافق آبی ها را ندارد. وی متذکر شد اگر رامین رضاییان توانست قراردادش را یکطرفه فسخ کند، به سبب وجود بندی در قراردادش در این خصوص بود. شهباززاده بابت معوقه های خود با سران استقلال مشکل دارد و در طول فصل گذشته هم بارها شایعه جدایی اش از این تیم شنیده شد. الانیا اسپور ترکیه خواستار درجه اول اوست.

حسن زاده سر از سایپا درآورد

مسعود حسن زاده، مهاجم ذوب آهن که استقلال در تمامی دو فصل گذشته وی را می خواست و انتقال دو هفته پیشش به ماشین سازی به سبب نپرداختن 800 میلیون تومان از سوی باشگاه تبریزی در واپسین دقایق منتفی شد، دیروز با سایپا به توافق رسید تا در فصل جدید لیگ برتر زیر نظر حسین فرکی، سرمربی جدید این تیم به فعالیت بپردازد. حسن زاده در فصل گذشته در کنار مرتضی تبریزی و کاوه رضایی، یک ترکیب سه نفره کارساز را در خط حمله ذوبی ها تشکیل داده بود اما از اجزای آن مثلث فقط تبریزی مانده است زیرا رضایی هم 20 روز پیش به استقلال تهران کوچ کرد.

گل محمدی: بازیکنان مورد نظرم را نگرفتند

یحیی گل محمدی، سرمربی ذوب آهن گفت برای فصل تازه لیگ برتر فوتبال کشور 6 بازیکن را نشان و نام شان را به باشگاه اعلام کرده بودم اما حتی یک نفرشان هم جذب نشده اند! وی افزود: البته جای نگرانی نیست و ما کارمان را به سبک و روال گذشته ادامه می دهیم تا برای فصل جدید لیگ برتر مهیا شویم. وی همچنین گفت: رقبای ما برخی بازیکنان اسم و رسم دار را جذب کرده اند اما از حالانمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد و به صراحت گفت که آنها در تیم های جدیدشان موثر واقع می شوند. کلا اعتقاد دارم که لیگ شانزدهم پربارتر از فصول قبل خواهد بود زیرا بازیکنان شاخص در باشگاه های مختلف تقسیم شده اند و بازی ها پایاپای تر خواهد شد.