آرشیو پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۵۰
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

روزنامه های منتقد دولت: هموطن محترمی از شهرستان زرندیه استان کرمان در تماس با ما چنین بیان کردند که می خواستم خطاب به روزنامه هایی که دائم از دولت انتقاد می کنند بگویم آیا شما در دوره قبل هم به همین اندازه انتقاد می کردید؟ چرا کارهای دولت را کوچک می شمارید؟ ما از آقای روحانی تشکر می کنیم و زحمات شما را می بینیم و تورم 40 درصدی را هم فراموش نکردیم که حالابه زیر 10 درصد رسیده است. شما کار خودتان را بکنید، ان شاء الله خدا و مردم با شما هستند. از این روزنامه ها خواهش می کنیم اینقدر در کار دولت دخالت نکنند، مردم از هدف شما باخبر هستند. مردم آقای روحانی را دوست دارند.

تعطیلی جایگاه های «سی ان جی» در سمنان: آقای آقایی بیان کردند که چند جایگاه «سی ان جی» در شهرستان های استان سمنان به خصوص شهرهای مهدی شهر و شهمیرزاد مدتی است که کار نمی کند و چند جایگاه در داخل شهرستان هم تعطیل هستند و برای ما مشکل ساز شده است. جایگاه شهر مهدی شهر متاسفانه یک هفته بعد از چند سال بهره برداری به این نتیجه رسیده اند که باید استانداردسازی شود. ظاهرا نظارتی به این کار جایگاه ها نیست.

هندوانه خراب در بازار: مخاطب محترمی در پیامک خود نوشته اند از مسئولان تقاضا داریم این هندوانه های خرابی که در بازار توزیع می شوند را جمع آوری کنند.

حقوق پایین پرستاران: مخاطب محترمی در پیامک ارسالی ضمن تشکر از پرستاران محترم عنوان کرده اند این قشر زحمتکش اصلا تعطیلی ندارند و با کمترین حقوق همیشه سر کار هستند، اما هیچ مسئولی از آنها صحبت نمی کند.

گرانی و تورم: آقای حسین زیرک از لاهیجان نوشته اند چالش بزرگ من و مردم گرانی و تورم است. دولتی ها چطور می گویند تورم را کنترل کرده اند؟ برنج در گیلان به 11 هزار تومان رسیده است. باید از دولتی ها دلیلش را جویا شد.