آرشیو پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۵۰
اقتصادی
۶

گزیده

معارفه مدیر جدید بانک رفاه کارگران

نشست غیررسمی معارفه مدیرعامل جدید بانک رفاه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیروز در محل بانک رفاه برگزار و محمدعلی سهمانی جایگزین علی صدقی شد. محمدعلی سهمانی، پیش از این به مدت 8 سال به عنوان عضو هیات مدیره بانک مسکن و 3 سال به عنوان مدیرعامل بانک توسعه تعاون فعالیت کرده است. وی از جمله مدیران باسابقه بانکی است که در بخش تعاون کشور خدمات بسیاری در جهت تامین مالی داشته است.

صادرات تخم مرغ به عراق از سر گرفته شد

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران با بیان اینکه صادرات تخم مرغ به عراق از سرگرفته شده است، گفت: صادرات نسبت به سال قبل حدود50 درصد کاهش داشته است.

ناصر نبی پور در گفت و گو با مهر با بیان اینکه صادرات تخم مرغ به عراق در حدود 4 روز اخیر مجددا از سر گرفته شده است، اظهار داشت: میزان صادرات ما به این کشور به دلیل حضور قدرتمند ترکیه در این کشور، چندان چشمگیر نیست.

قاچاق بیش از 7هزار تن روغن زیتون

عضو شورای ملی زیتون معتقد است که بیش از 7هزار تن روغن زیتون به صورت قاچاق وارد می شود که کاهش تعرفه 26 درصدی و حمایت از تولید در ازای آن، تنها راهکار مقابله با قاچاق این محصول است.

نادر جلالت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نیاز سالانه کشور به روغن زیتون بیش از 17 هزار تن است که حدود 5هزار تن آن در کشور تولید می شود و مابقی نیاز حدود 12 هزار تنی کشور به روغن زیتون باید از طریق واردات تامین شود.